Az elektromos autók iránti kereslet húzta fel márciusban az európai autóeladásokat, a benzines és dízel modellek iránt csökkent az érdeklődés.

Szeptember 4-ig indítható ingyenes töltés a Lidl e-Charge alkalmazásával, utána Magyarországon is elindul a fizetős rendszer. Megszűnik maga az applikáció is.
Már csak szeptember 4-ig indítható ingyenes töltés a Lidl e-Charge applikációján keresztül – írja a villanyautosok.hu. A határidő lejárta után Magyarországon is elindul a fizetős rendszer. A portál azt is megtudta a Lidl sajtóosztályától, hogy maga az e-Charge alkalmazás is megszűnik a jövőben, helyette az autósok három különböző módon vehetik majd igénybe a szolgáltatást az áruházak nyitvatartási idejében. A töltés ezentúl a Lidl Plus alkalmazásból, a lánc weboldalán keresztül, valamint úgynevezett roaming megoldással lesz elindítható. A pontos díjazás még nem ismert.
Az áruházlánc 2016 őszén telepítette az első elektromosautó-töltőket, a hálózat 2020-ban kezdett országossá válni, mostanra pedig már 115 áruháznál vehető igénybe a töltési szolgáltatás. A szintén 2020-ban indult eCharge applikációból 30 perces töltési ciklusok voltak indíthatók, míg az oszlopok kezelőszerveivel indított töltések 10 perc után álltak le.
A fizetős rendszer bevezetése nem meglepő annak fényében, hogy 2022-től kezdve több országban, így például Csehországban, Franciaországban, Németországban, Szlovákiában és Ausztriában is megszűnt az ingyenes töltési lehetőség.

Ezt kevesen tudják a saját megtakarításairól: nagyon sok pénzük elúszhat, ha erre most nem figyelnek
A hagyományos 60/40-es befektetési stratégia, amely 60% részvényt és 40% kötvényt tartalmaz, az elmúlt időszakban nem működött a megszokott módon.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


