Egy füstölt csülökből, tormából és sós kalácsból álló hagyományos húsvéti menü 7,5%-kal olcsóbb, mint a tavalyi év hasonló időszakában - állítja az üzletlánc.

Az élelmiszerek drágulása miatt a korábbinál is többen választják a saját márkás termékeket. De mit jelent a kifejezés, hol készülnek például a nedvesített ételízesítők és tormakészítmények? Utánajártunk, hogy az Aldi – ahol a termékek 80%-a saját márkás – hogyan tudja alacsonyabb áron ugyanazt a minőséget nyújtani.
Az országban tormát a legnagyobb mennyiségben – évente 2000 tonna feldolgozásával – a Koch Torma Kft. állít elő, amely teljes mértékben saját termesztésből származik, így a termőföldtől az asztalig elv alapján az ültetéstől az értékésítésig az egész termékpályát le tudják követni.
A megtermelt torma a Kiskunfélegyházán működő modern, nagy teljesítményű termelési üzembe kerül, ahol a tisztítást és előkészítést követően a tormák különböző ízesítéssel kerülnek az üvegekbe. A cég fő profilja a torma, de más termékeket is gyártanak, amelyek a nedvesített ételízesítők kategóriájába tartoznak, valamint különböző piacokra 20-30 féle további tormakészítményt készítenek.
Az Aldi 2008 tavaszán adta le a Koch Torma Kft.-nek az első rendelését saját márkás termékekre, a beszállított termékmennyiség azóta közel a hatszorosára nőtt.
Az Aldi kínálatának kétharmada magyar forrásból érkezik, a saját márkás termékek közül pedig a hazai beszállítókkal közösen fejlesztett tej- és hústermékek számítanak a legnépszerűbbnek. Minden kategóriában megvannak a saját márkák, így a vásárló számára is könnyen beazonosíthatóvá válik, hogy az adott termékkörben melyik az Aldi terméke.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


