A szakértők szerint akár 43-46 Celsius-fokos csúcshőmérsékletek is előfordulhatnak.

A Lidl Magyarország 2021-ben összesen 30,1 millió magyar palackos bort értékesített a kül- és belpiacokon. A hazai értékesítés növelése mellett a vállalat tovább erősítette vezető borexportőri pozícióját is, a külföldre exportált borok értéke ugyanis elérte a 7,8 milliárd forintot, ami a teljes magyar palackos borexport 36%-át jelenti.
Újabb sikeres évet tudhat magáénak a Lidl Magyarország a magyar borok népszerűsítése, értékesítése, külpiacra juttatása terén. A diszkontlánc régóta támogatja a magyar borászatok helyzetbe hozását. Ennek eredményeként míg 2014-ben 6 millió palack bort adott el a vállalat itthon és a külpiacokon együttesen, 2021 re mindezt ötszörösére, 30,1 millió palackra növelte, de az előző évhez képest is 1,6 milliós növekedést produkált.
Az áruházlánc 7,8 milliárd forint értékben juttatott el magyar borokat a külpiacokra, ami rendkívül dinamikus bővülést jelent, ugyanis az elmúlt két év alatt közel 56%-kal nőtt az eladott italok értéke. Sőt, a teljes magyar palackos borexport 36%-át a vállalat bonyolította és ezzel továbbra is megőrizte Magyarország legnagyobb borexportőri címét.
A diszkontlánc Európa-szerte 15 országba 184 féle hazai bort exportált, amelyek közül a legnagyobb felvevőpiacot az Egyesült Királyság jelentette, és az országba irányuló palackos borexport több, mint 90%-a Lidl Magyarországhoz köthető.
Mindemellett Csehország, Németország és Lengyelország tartozik még a vállalat top felvevő piacai közé. A diszkontlánc tapasztalatai alapján a legnépszerűbb borfajtáknak továbbra is a Szürkebarát, a Királyleányka, az Egri Bikavér, a Tokaji Furmint és az Irsai Olivér bizonyultak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A külpiaci sikerek mellett a magyar borok itthon is kiugróan teljesítettek, 14,5 millió palack fogyott az áruházak polcairól, ami 10 százalékkal magasabb 2020-hoz képest. A hazai fogyasztók leginkább az illatos borokat, a könnyed rosékat, és a tradicionális vörösborokat kedvelik, valamint egyre keresettebbek a különféle habzóborok.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője arról beszélt: „Vállalatuk egyértelmű célja, hogy támogassa a magyar beszállítókat és a magyar termékek értékesítését, ezáltal hozzájárulva a magyar gazdaság sikereihez." A diszkontlánc borai több nívós elismerésben is részesültek az elmúlt évek
során. Tavaly például a saját márkás, 5 Puttonyos Tokaji Aszú és az Ausztrál Chardonnay boraikat aranyéremmel jutalmazták a borágazat egyik legnagyobb és legrangosabb megmérettetésén, a Berliner Wein Trophy nemzetközi borversenyén.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


