A gazdasági bizonytalanság fokozódásával egyre többen keresnek válságkezelési stratégiákat.
A Balaton-térsége hazánk olyan európai jelentőségű természeti értéke, amely nem csak természeti és kultúrtörténeti, de nemzetgazdasági jelentőséggel is bír. A három megyét átölelő terület környezeti állapota, a gazdaság és a helyi társadalom olyan egységet alkot, amely egyedülálló módon érzékeny a természeti feltételek és az emberi hatások változásaira, ugyanakkor fokozottan sérülékeny - számol be a HelloVidék.
- mondta el a lapnak dr. Molnár Gábor, a Balatoni Integrációs Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója, kiemelve a 20012019 közötti időszak vendégforgalmi mutatóit, amelyek az elmúlt öt évben hosszas stagnálás után újra emelkedni kezdtek.
"A 2021 és 2027 közötti elképzelések között szerepel a gazdasági zónák létrehozásának terve. Ehhez négy területen gondolkodunk: tartalmi, földrajzi, időbeni és pénzügyi megközelítésekben. Ezek lefedik a területi és ágazati projektek program szintű összehangolását és a pályázati felhívások megjelentetésének egymáshoz igazítását, amelyek területi beavatkozások esetén speciális eljárást jelentenek, miközben a szereplők a megyei és gazdasági zóna szintű összhangra törekednének. Magyarország 2030-ig szóló kiemelt célkitűzése az ország gazdasági és társadalmi versenyképességének a növelése"
- mutatott rá Horváth Viktor, az Innovációs és Technológiai Minisztérium Tervezési és Közvetlen Uniós Forrás-koordinációs Főosztályának vezetője.
Ha érdekel a teljes cikk, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


