Kifakadt az OMSZ: nem zavartatták magukat a plázázók, miközben dolgoztak volna a mentők
Egy piacon rendőri segítséget kellett kérniük a mentőknek, mert többen átléptek a betegen, belerúgtak az életmentők felszerelésébe.
Egy piacon rendőri segítséget kellett kérniük a mentőknek, mert többen átléptek a betegen, belerúgtak az életmentők felszerelésébe.
A karácsonyi készülődés határozta meg az egyik élelmiszer-kiszállító cég forgalmát 2024 decemberében.
December 27. és január 5. között éves összevetésben 8 százalékkal, a kétévvel ezelőtti szinthez képest 28 százalékkal nőtt az eladó lakóingatlanok iránti érdeklődések száma
A kiskereskedelmet érintő volumencsökkenés a virslipiacra is hatással volt, de csak minimális mértékben.
Az idei karácsonyi időszakban jelentős árkülönbségek tapasztalhatók a bejgli kínálatban:
A fiataloknál drágábban és az országos átlagár felett vásárol ingatlant a nyugdíjaskorú lakosság ingatlanpiacra lépő része,
Az Alza cég december 24-én is szállít a boxokba, a nem megfelelő ajándékok pedig január 31-ig cserélhetőek utalványra.
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat – ez derül ki egy friss, 13 000 fogyasztó részvételével készült nemzetközi kutatásából.
Az inflációtól való félelem még mindig az egyik legnagyobb kihívás az európai kiskereskedelemben.
Az áruházlánc akciós kínálata az ünnepi menüre fókuszál.
December 24-én a Penny üzletei nyitva tartanak, és országszerte 12 óráig várják a vásárlókat.
Ahogy közeledik a karácsony, egyre több áruház kínál 0%-os THM-mel elérhető áruhiteleket.
2024 karácsonya előtt is több millió csomagot kell időben kézbesíteni, de a logisztikával foglalkozó cégek szerint idén ez komolyabb fennakadások nélkül lehozható lesz.
A hazai üzletláncok közötti verseny újabb felvonásának lehetnek tanúi a vásárlók, hiszen hamarosan két népszerű áruházban is elérhetővé válik a sokak által kedvelt dubai Csokoládé.
A pályázatra olyan szervezetek jelentkezhettek, melyekhez eljutott a skandináv cég felkérése.
A magyar vásárlók kedvenc online kereskedője a Temu, míg az offline vásárlás nem tért el jelentősen a mindennapi trendektől.
Az év ezen időszakában különösen fontos a tudatos vásárlás, mivel sok vállalkozás megpróbálja kihasználni a fokozott vásárlási kedvet - figyelmeztet a GVH.
Miközben Európában a gyerekjátékok esetében már szigorú határértékek vonatkoznak a toxikus vegyi anyagok használatára, a gyerekruhák piacán ez a védelem még nem létezik
A Temu és a Shein online marketingkiadásai megnehezítik más kiskereskedők és márkák helyzetét a Black Friday-vásárlók elérésében.
Globális trend, hogy az emberek mind nagyobb számban fordulnak a természetes, holisztikus megoldások felé.