Elképesztő emberhiány a MÁV-nál: borulhat sokminden a magyar vasúton, az utasok is készülhetnek
Egyre gyakoribbak az olyan esetek, hogy a késések miatt teljesen felborul a tervezhetőség a vasútüzemben.
Egyre gyakoribbak az olyan esetek, hogy a késések miatt teljesen felborul a tervezhetőség a vasútüzemben.
A székesfehérvári vonalon baleseti helyszínelés miatt 30-50 perccel hosszabb menetidőre kell számítani.
Megérkeztek az augusztusi késési adatok, melyek alapján ismét negatív rekordot döntött a MÁV.
Először a hatvani, miskolci, valamint az újszászi, szolnoki, illetve békéscsabai vonalon térhet vissza a vonatforgalom a teljes vonalára.
Új fázisához érkezik a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonal Szárliget és Biatorbágy közötti szakaszának felújítása október 27-én.
Bár hajnali ötkor újraindult a forgalom a Nyugati pályaudvar környékén, azonban az elővárosi vonatok jelentős része még nem megy el a pályaudvarig.
Vasúti pályafelújítások, karbantartások és fejlesztések miatt egyes vasútvonalakon a személyszállító vonatok módosított menetrend szerint közlekednek.
A kezdeményezés a 41. Balaton-átúszás apropóján vehető igénybe július 21-én 0:00 órától 23-án éjfélig.
Májustól rengeteg vonat csak akkor áll meg Nyugat-Magyarországon, ha az utasok jeleznek.
December 12-én, vasárnap lép életbe a MÁV-START 2021/2022-es menetrendje.
Változások lesznek többek között több Budapest elővárosi vasútvonalon, de vidéken is lesznek bőven menetrendi módosítások.
Jelentős késések várhatók a győri vonalon, mert Biatorbágy és Herceghalom között leszakadt a felsővezeték.
Megint jön a kavarodás...
Ne megszokásból közlekedj!
Sok vonat el sem indul.
Ez az év is eltelt.
Volánbusz helyi és helyközi autóbuszainak közlekedési rendje is változik.
Itt járnak vonatpótlók az ünnepek alatt.
A MÁV és a Volánbusz egységes stratégiai irányítása révén összehangolt vasúti és buszos csatlakozások szolgálják a kényelmesebb eljutást.
Mintegy harminc vasútvonalon lesz az az utasok számára jól érzékelhető változás.