Elképesztő emberhiány a MÁV-nál: borulhat sokminden a magyar vasúton, az utasok is készülhetnek
Egyre gyakoribbak az olyan esetek, hogy a késések miatt teljesen felborul a tervezhetőség a vasútüzemben.
Egyre gyakoribbak az olyan esetek, hogy a késések miatt teljesen felborul a tervezhetőség a vasútüzemben.
December 16-án nyílik meg a Párizs és Berlin közötti nagysebességű vasútvonal, a nyolcórás útra egy jegy ára 59,99 euróba kerül másodosztályon, azaz kb. 24 ezer forint.
A menetidő jelentős csökkenése csak a Hegyeshalom és Bécs közötti vasútvonal felújítását követően, 2028-tól lehetséges.
Változások érintenek egyes vonat-, busz- és HÉV-járatokat is. Kérik az utasokat, hogy ne megszokásból utazzanak.
Az árvízi helyzet ellenére zavartalan a vasúti, illetve a távolságibusz-közlekedés az országban.
Csupán a szerencsén múlt, hogy három barátja sérülések nélkül megúszta az életveszélyes játékot.
Lehet, hogy hamarosan újabb vasúti szárnyvonalak bezárást kell megszenvedniük az utasokat, és ennek különösen a békésiek nem fognak örülni.
A fennakadások csökkentését és tervezhetőséget kérnek a fuvarozók és megbízóik.
Korszerűbb, egységesebb és az uniós előírásokkal harmonizáló új magyar vasúti műszaki szabályozás készül.
Az elmúlt 20 évben nem fordult elő, hogy évközben emelik a magyar vasúti pályáért fizetendő díjat.
Az ország gazdasági és politikai függetlenségének megőrzése érdekében fontos a tudatos stratégiai együttműködés Kínával.
A hálókocsikkal és fekvőhelyes kocsikkal az 1000-1500 kilométeres körzetben történő vasúti utazás is nyereségessé válhat.
Ismét sztrájkhullám okoz fennakadásokat a németországi vasúti és légi közlekedésben.
Március 15-től tavaszi menetrend szerint jár a gemenci erdei vasút: hétvégén és ünnepnapokon 10 és 12 órakor, valamint 14 óra 20 perckor indulnak Pörbölyről Malomtelelő állomásig.
A tegnapi nap folyamán kisebb baleset történt a nemeskeresztúri vasúti átjárónál, melyről egy videót is megosztottak a MÁV Facebook-oldalán.
A MÁV hálózatán januárban eddig kétszer annyi baleset történt vasúti átjárókban, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A Balesetek oka jellemzően figyelmetlenség.
A pályaudvarokon, vonatokon lesz egy átfogó ellenőrzés, egy teljes napig fog tartani.
Idén eddig 61 baleset történt a MÁV hálózatán a vasúti átjárókban, egyharmaddal kevesebb, mint tavaly, és a halálos áldozatok száma is jelentősen, csaknem negyedére csökkent.
Lehet, hogy hamarosan nem csak a MÁV és a GySEV üzemeltet majd vasútvonalakat Magyarországon, de a döntésre még várni kell.
Szombaton befejeződik a felújítás, vasárnaptól ismét két vágányon járnak a vonatok az 1-es, győri vasúti fővonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszán, már nem kell átszállni pótlóbuszokra.