Újfajta, többtízezres büntetést kaphatnak a magyar autósok: ezért még a kocsit is elárverezhetik
Az Építési és Közlekedési Minisztérium új intézkedésekkel, szankciókkal kívánja visszaszorítani a közutakon hátrahagyott járművek számát.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium új intézkedésekkel, szankciókkal kívánja visszaszorítani a közutakon hátrahagyott járművek számát.
A MOHU lapunk kérdésére leszögezte: egy roncsautó leadása nem kerülhet pénzbe a hulladékbirtokosnak, a tréleres szállítási költségeket a vállalat állja.
Az ilyen sorsukra hagyott kocsik a szervezett embercsempészet mementói az út szélén, árkokban.
Több vállalat is arra panaszkodott, hogy a jogi hiányosságok miatt nagyon nehéz elszállíttatni a vásárlók elől helyet foglaló, üzemképtelen autókat.
Tavalyhoz képest jóval több szabálytalanul parkoló és roncsautót szállítottak el a budapesti kerületekben - derült ki az önkormányzatok válaszaiból.
A bontósok szerint teljesíthetetlenek a feltételek, így nem írtak alá. Csak az az alkatrész lehet az övék, amire nem tart igényt a Mol hulladékkezelő cége.
Már most gondolni kell arra, mi lesz a járvány után.
Már most el kell kezdeni a felkészülést az újrakezdésre.
Az idei év első nyolc hónapjában 889 járművezetőt büntettek meg.
Nem lesz ebből gond?
Méghozzá kétszer annyit, mint öt éve.
Vagyonokba kerülhet, ha így engeded el a gyereket.
Az új autók eladásának 2009 óta tartó mélyrepülése miatt alig 9 ezer háromévesnél fiatalabb személyautó közül válogathatnak az érdeklődők a tavalyelőtti csaknem 20 ezer helyett.
Az évente 60-80 ezer roncsautóvá romló gépjárműnek alig harmadától válnak meg törvényesen a tulajdonosok, a többi illegális bontóba kerül - írja a Népszabadság szerdán.
A legálisan működő autóbontók egyik legnagyobb problémája, hogy az országot valósággal ellepik a törvénytelenül működő telephelyek. Egy engedéllyel működő autóbontóra négy illegális szereplő jut a piacon - írja a Világgazdaság.
Mintegy 15-20-kal jobban fogynak a használtautók Magyarországon az egy évvel korábbi eladásokhoz képest. A nyugat-európai roncsprémiumok itthon is éreztetik hatásukat - írja a Napi Gazdaság.
Két hét alatt mind egy szálig elfogyott a romániai roncsprémiumprogram keretében bevezetett ötvenezer magánszemélyeknek szánt értékjegy. A papírok most a spekulánsok kezeiben bukkannak fel újra
A PricewaterhouseCoopers szakértői szerint 2010 is kihívásokkal telinek ígérkezik az európai autóipar számára. Az eladási mutatók várhatóan elmozdulnak a holtpontról.
Fékhiba, kopott gumi, rossz világítás, recsegő kormánymű, rossz biztonsági öv, csak néhány azokból a hibákból, amelyek közrejátszhatnak a halálos balesetek kialakulásában, vagy az egyébként csak személyi sérüléssel járó balesetek súlyosbodásában.
Tavaly év vége után csökkenő mértékben ugyan, de folytatódott az európai autópiac dinamikus bővülése idén januárban. Sok európai országban kétszámjegyű az újautó-eladások bővülési üteme, azonban intő jel, hogy a legnagyobb európai autóértékesítési piacon, Németországban csökkentek az eladási számok.