Friss kutatás: jelentősen változott a nyomtatott lapok olvasóközönsége
A nyomtatott lapok jelentősége a tájékozódás piacán évről évre csökken – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
A nyomtatott lapok jelentősége a tájékozódás piacán évről évre csökken – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
A 13–17 és 18–29 évesek például naponta átlagosan csak 133, illetve 144 percet töltenek tévézéssel, szemben az országos átlaggal, ami 289 perc.
A legtöbb pénzt az internetre költjük, de a tévé előtt töltjük a legtöbb időt.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete a digitális edukáció folyamatát vizsgálta.
Népszerűbbek a felnőtt-tartalmakat kínáló oldalak, mint a kommunikációs appok.
Magyarország előkelő helyen végzett az Uniós országok online médiafogyasztási szokásait szemléltető listán.
Az online médiafogyasztás jelentősen megugrik a költözés után.