Sosem engedik már el a magyarok ezt otthonaikban: még mindig hódít a tévézés
Összességében alacsony az egyes médiumokba vetett bizalom, de még mindig a televíziónak a legjobb a megítélése Magyarországon.
Összességében alacsony az egyes médiumokba vetett bizalom, de még mindig a televíziónak a legjobb a megítélése Magyarországon.
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is.
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált, a hírfogyasztástól kezdve a vásárlási döntésekig.
A nyomtatott lapok jelentősége a tájékozódás piacán évről évre csökken – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
A 13–17 és 18–29 évesek például naponta átlagosan csak 133, illetve 144 percet töltenek tévézéssel, szemben az országos átlaggal, ami 289 perc.
A legtöbb pénzt az internetre költjük, de a tévé előtt töltjük a legtöbb időt.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete a digitális edukáció folyamatát vizsgálta.
Népszerűbbek a felnőtt-tartalmakat kínáló oldalak, mint a kommunikációs appok.
Magyarország előkelő helyen végzett az Uniós országok online médiafogyasztási szokásait szemléltető listán.
Az online médiafogyasztás jelentősen megugrik a költözés után.