Kész, vége: változik a törvény, bevezetik a közúti gyilkosság fogalmát - ilyen esetekre vonatkozik
Franciaországban egy nagy felháborodást követő közúti baleset után változtatnak a büntető törvénykönyvön.
Franciaországban egy nagy felháborodást követő közúti baleset után változtatnak a büntető törvénykönyvön.
Akár börtönbe is kerülhet az a pickupos, aki reflektorral büntette meg a mögötte haladót, és a többi autóst. A hátrafelé reflektorozás kimerítheti a közúti veszélyeztetés bűntettét.
Közúti veszélyeztetés bűntette miatt felfüggesztett börtönre ítélte, valamint másfél évre eltiltotta a járművezetéstől a bíróság azt a nőt, aki az M5-ösön büntetőfékezett.
Az ittas vezetés, a büntetőfékezés és a piroson áthajtás a három legfőbb szabálysértés, amelyet a magyar autósok a legveszélyesebbnek tartanak.
Döbbenetes, mik történnek.
A háziorvosok is szigorítanának.
Vége a nyomozásnak.
Gratulálunk!
Egészen elképesztő.
Elrettentik őket?
Szerencsére résen voltak a kapuvári rendőrök.
Elképesztően veszélyes, mégis rendszeres jelenség.
Sajnos egyre gyakrabban történik tragédia...
Ha rossz helyen, rossz időben kezdünk előzésbe, azzal nemcsak magunkat, hanem több autó utasát is veszélybe sodorhatjuk, ami már büntetőjogi kategória. Videón mutatjuk az életveszélyes autóst.
Legkésőbb év végéig át kell dolgoznia a gyorshajtási bírság elleni biztosítását a KÖBE biztosítónak a PSZÁF határozata szerint. A Felügyelet felfüggesztette a termék terjesztését.
Mint arról a Pénzcentrum.hu a múlt héten beszámolt (Olyan kocsikkal jönnek Dubajból nyaralni, hogy mindenkinek leesett az álla), egymást érik a méregdrága sportkocsik London utcáin. Megbecsülni is nehéz az arab országokból érkező Ferrarik, Lamborghinik és Bugattik számát. A sebességhatárokra fittyet hányó ifjak miatt csak idő kérdése volt, hogy mikor következik be egy komolyabb baleset, bekövetkezett. Az Emirátusokból érkezett két letartóztatott férfi csak annyit, mondott, hogy "Jól van, jól van, minden kár ki lesz fizetve!".
A BRFK kedd esti kommünikéje alapján a buszsávokat kizárólag a közlekedési rendőrök jelzése alapján lehet használni a sztrájk ideje alatt - írja az MTI.
Egy tanulmány szerint az autósok 40 %-a kihívásnak veszi a GPS által feltüntetett becsült utazási időt és akár a megengedett sebesség átlépése árán is azon belül próbálnak célba érni. Óva intenek azonban, hogy a navigációs rendszer legyőzése egyrészt a szabályok megszegésével jár, másrészt veszélyezteti a közlekedésben résztvevőket.
A Vám-és Pénzügyőrség Központi Járőrszolgálat Parancsnoksága munkatársai Tokaj körzetében végeztek ellenőrzést. Egy magyar rendszámú Opelt akartak ellenőrizni, azonban a sofőr a pénzügyőr karjelzésére megállás helyett megfordult és elhajtott az ellenkező irányba. A következő ellenőrzési ponton sem állt meg a pénzügyőr jelzésére, őt csaknem elgázolva menekült tovább. Az újabb ellenőrzési ponthoz érkezve a pénzügyőr karjelzésére megállt, majd hirtelen tolatásba kezdett, így összetörte a mögötte haladó járőrautót.
A Csepeli Szabadkikötő területén zajló intermodális fejlesztés készültségi foka elérte a 70%-ot, a kikötő próbaüzeme megkezdődött. A Csepeli Szabadkikötő RO-RO termináljának korszerűsítése 2007 augusztusában kezdődött és 2008 őszén fejeződik be. A projektfejlesztés több területre épül: Ro-Ro kikötőépítés, partfalépítés, mederkotrás és a közforgalmú kikötői státuszhoz kapcsolódó vasúti pályaépítés, amelyek a közforgalmú kikötői kapacitásnövekedést szolgálják.