Brutális baleset történt Zsámbéknál: súlyos sérültek is vannak, mentőhelikopter érkezett
Frontálisan ütközött két autó a 102-es főút Zsámbék és Herceghalom közötti szakaszán. Két mentőhelikopter is érkezett a baleset helyszínére.
Frontálisan ütközött két autó a 102-es főút Zsámbék és Herceghalom közötti szakaszán. Két mentőhelikopter is érkezett a baleset helyszínére.
A magyar autók átlagéletkora 14,7 év.
Nem sok kellett a tragédiához.
Sötét jövő vár így ránk.
Rémisztő felvételek!
Sajnos egyre gyakrabban történik tragédia...
Lassítva törnek rommá a zsírúj autók a kattintás után!
Két gyerekülést is megbukott a teszten.
Meglepő az első helyezett.
Sorra vettük őket.
Ezekkel a verdákkal nehéz komolyabb sérülés nélkül megúszni a csattanást.
20 százalékkal is csökkenhet a túlélési esély egy baleset során.
A közlekedési balesetekkel okozott károk nem merülnek ki az összetört autók, tereptárgyak és épületek helyreállításának költségeiben, és a balesetet szenvedettek személy sérüléseinek ellátásában. Egy huzamosabb munkakieséssel, hosszan tartó egészségkárosodással járó baleset rengeteg közvetett költséget generál, melyet sem a biztosítótársaságok, sem az eseményért felelős személy vagy szervezet nem térít meg. Ezért mindenképp törekedni kell a baleset elkerülésére, vagy következményeinek csökkentésére - még vétlen félként is.
Az új Saab 9-5-öst annak ellenére 2010-es modellnek titulálja a gyártó, hogy az autószalonokban csak júliustól lesz elérhető a frissített modell. Az értékesítés előtt a Saab egy - nem hivatalos - töréstesztet hajtott végre melynek során két 9-5-öst ütköztettek 120 km/h-s sebességgel.
Az idény hatályba lépett szigorúbb követelmények szerint is a maximumként elérhető öt csillaggal tűntette ki az új Opel Astrát az Euro NCAP. A csillagok száma azt mutatja, hogy miképpen teljesít a jármű a felnőtt-védelemben, a gyermekbiztonságban, a gyalogosvédelemben és a vezetőtámogatásban.
A Ford, a Subaru és a Volkswagen gépjárművei végeztek az Egyesült Államok biztosítói által összegzett biztonsági lista élén.
A tengerentúli közlekedésbiztonsági intézet szervezésében kisautókkal és középkategóriás modellekkel szimuláltak baleseteket 65 kilométer per órás sebesség mellett. A kétszemélyes Smart egy Mercedes C-osztállyal, a Yaris egy Toyota Camryval nézett farkasszemet a törésteszten. A végeredmény elgondolkodtató!
A Toyota továbbfejlesztette a csúcskategóriás modellekben már kipróbált ütközésvédelmi rendszereit. Az új radarral felszerelt védelmi rendszer nagyobb hatékonysággal érzékeli a várható veszélyeket és hangjelzéssel figyelmezteti a jármű vezetőjét a problémás forgalmi helyzetre.
Felmérések szerint az autósok alig harmada rögzíti az előírásoknak megfelelően a biztonsági gyereküléseket, 83 %-uk pedig nincs is tisztában a gyerekülésekre vonatkozó szabályokkal. A szakértők a szülők felelősségére hívják fel a figyelmet, hiszen mi lehetne fontosabb, mint a gyermekünk, vagy az unokánk biztonsága!