Meglepő dolog derült ki a Coca-Cola üdítőkről: ezt itatják a magyarokkal, még a románok is mást kapnak
A különböző országok Coca-Coláinak összehasonlítása az utóbbi időben egyre népszerűbb téma lett a videós platformokon.
A különböző országok Coca-Coláinak összehasonlítása az utóbbi időben egyre népszerűbb téma lett a videós platformokon.
Az elmúlt időszakban számtalan cikk foglalkozott az élelmiszerárak emelkedésével és a fogyasztás visszaesésével, de mi a helyzet az üdítőkkel?
Az év végéig egy új gyártócsarnokkal bővíti dunaharaszti központját, amelyben egy nagy teljesítményű, modern gyártósort telepít a cég.
A Coca-Cola az EU-s határidőhöz képest (2024 nyara) több mint 1 évvel korábban bevezette a rögzített kupakokat üdítős flakonjainak. Ennek viszont sok vásárló nem örült.
2021. május 1-től a Coca-Cola HBC Magyarország a diszkont áruházakban az eddig elérhető 1,75 literes kiszerelést 2 literesre cseréli.
Az élelmiszerhiány és -pazarlás a járvány alatt még fontosabb.
Hiába, a minőség csak utat tör magának.
Öt magyar felnőttből négyen megnézik az élelmiszercímkéket. A vásárlók ráadásul különös figyelmet fordítanak a tartósítószerek, a cukor és a különböző színezőanyagok jelenlétére a termékekben, holott sokan nincsenek is tisztában azzal, hogy az E-számok nem minden esetben laborban előállított veszélyes kemikáliák, hanem olyan általános anyagok is lehetnek, mint a C-vitamin (E-300) vagy a sütőpor (E-500). Ezen felül a Coca-Cola június 20-i sajtóeseményén a Pénzcentrum megtudta azt is, hogy a teljes magyar gazdaságot sújtó munkaerőhiány a vállalatot is érinti, és legnehezebben a pénzügyi, logisztikai és gyártási területre találnak megfelelő számú és jól képzett szakembert.
Az itthon palackozott vizet nyolc országba fogják szállítani.
Ha van pulzusod, tiéd a munka.
Júniusra elkészül a létesítmény.
Nesze neked, magyar kukorica!
Hiába, az agymosás tökéletesen működik.
Kiderül, mennyi pénzt szeretnének keresni az egyes szakmában dolgozók.
A Wallis Motor Pest flotta értékesítési programjáról Kele Andrással, a Wallis BMW üzletág kereskedelmi és marketing igazgatójával beszélgettünk.