Egyre több magyar vásárol így új autót 2024-ben: tényleg annyira jól járnak vele?
Összességében jól teljesített a magyarországi lízingpiac a harmadik negyedévben a legfrissebb adatok szerint.
Összességében jól teljesített a magyarországi lízingpiac a harmadik negyedévben a legfrissebb adatok szerint.
Noha a két számjegyű bővüléssel elégedettek a lízingpiaci szereplők, a szerződések száma rosszul alakult, összességében a 2017-es szint alá csökkent.
Bár első látásra jelentős, 36 százalékos növekedést ért el a magyar lízingpiac, a bővülés főként a bázishatásnak, azaz a járvány miatti tavalyi visszaesésnek köszönhető.
A LEAF-hez már 8 190 000 Ft-ért hozzá lehet jutni.
Kiemelkedő lépést jelent a villanyautókra vonatkozó új állami támogatási rendszer.
Nagy volt a roham a hétülésesekért is.
Egyre nagyobb teret nyernek a kamatkockázatot kiküszöbölő, kiszámítható termékek.
Tombol a piac.
Lökést kaphat a hazai újautó-piac is.
Mutatjuk a lehetőségeket.
Segítünk eligazodni a különböző konstrukciók költséges útvesztőjében.
Neked is összejöhet.
A személyautóknál és a haszongépjárműveknél volt a legnagyobb emelkedés.
A 12 évhez közelítő átlagéletkorú magyarországi autópark a céges járművek korosodását is jelenti. Ez pedig a szervizköltségek, a környezetterhelés és adott esetben a magasabb hajtóanyagszámla révén a cégek eredményességére is kihat, így érdemes átgondolni, nem jobb-e egy korszerű, garanciális, új autó. Az autóbeszerzési szokásokat megfigyelve az derül ki, hogy a hazai vállalkozások jelentős része továbbra sem a teljes használati időre vetített ráfordítások nagyságát, hanem a beszerzési árat veszi figyelembe a döntés meghozatalakor.
Nem egyszerű manapság tőkéhez jutni a kis-és közepes vállalatoknak. Az elmúlt évek gazdasági nehézségeinek hatására a bankok jelentősen megváltoztatták hitelezési politikájukat, a legkisebb cégek pedig sokszor nem tudják, hogyan, milyen hitelt érdemes felvenniük fejlesztéseik finanszírozásához.
A devizahitelek megnövekedett törlesztő részleteivel küszködő vásárlókat igyekeznek visszacsábítani az autószalonokba a piaci szereplők. Az árfolyamveszteség egy részét magukra vállalják és a régi kölcsönt kiszámíthatóbb forinthitelre cserélik. Igyekezetük érthető, mivel a hazai új autóeladások mélyponton vannak.
Tavalyelőtthöz hasonlóan 2010 utolsó negyedévében is élénkült valamelyest a lízingpiac, az egy évvel korábbihoz képest azonban így is 35%-os visszaesést produkált 2010-ben. Mindösszesen 300 milliárd forint új finanszírozási volument mutatott fel az ágazat egy év alatt, melyre legalább egy évtizede nem volt példa. A Lízingszövetségnél ugyanakkor pozitív jelként értelmezik, hogy a visszaesés mérséklődött.
Drasztikus visszaesés tapasztalható a lízingpiacon az idei év első negyedévében; a piac csaknem 60%-a eltűnt a tavalyi év azonos időszakához képest. A finanszírozási válság legnagyobb vesztese a gépjármű-és az ingatlanlízing
Megszűnik a lakossági gépjármű-finanszírozás, erősödik az általános eszköz finanszírozás és a flottakezelés a K&H Lízingnél. A szolgáltatás megszűnése miatt dolgozókat bocsátanak el. Lehet, hogy nem ők az egyetlenek, akik erre kényszerülnek - írja az index.hu.
A finanszírozási csalások elkövetési módjai egyre kifinomultabbá váltak, a finanszírozók csak összefogással és a Rendőrséggel való együttműködéssel képesek csökkenteni az ebből eredő károkat. A csalók hitel- vagy lízing igénybevételével autókat vásárolnak, de a törlesztés helyett inkább értékesítik a járműveket, milliárdokkal rövidítve meg ezáltal a finanszírozókat.