Összességében százmilliókat költenek a nyugdíjpénztárak marketingre: a cél, hogy minél nagyobb arányban csábítsák el egymás ügyfeleit.
Az egyes nyugdíjpénztárak különféle ajándékokkal, promóciókkal csalogatják a lakosságot. Az Aranykor Nyugdíjpénztár a most magánkasszába belépő új tagoknak tízezer, míg az önkéntes pénztárhoz csatlakozóknak ötezer forint ajándékot ad, amennyiben rendelkeznek CIB-es bankszámlával is.
Az Erste és az MKB pénzjóváírás helyett a jutalmazás más módszerét választotta. Az elsőnél világbajnoksági labdát, a másodiknál wellness-eszközökre és egyéb hasonló jellegű szolgáltatásokra kaphatnak utalványokat az ügyfelek. A bankok esetében az OTP a már meglévő ügyfelek megtartásában tesz nagyobb erőfeszítéseket a Platina Program keretében, ahol is értékes díjakat nyerhetnek a hűséges kliensek.
A biztosítói hátterű kasszák egyéb biztosítási termékeikből adnak kedvezményeket a tagoknak, az Aegonnál például baleset-biztosítást kapnak ajándékba a belépők.
A pénzintézetek óriási összegeket költenek marketing tevékenységre, ami által meggyőzni kívánják a lakosságot, hogy az ő pénztárukat válasszák. 2010 első félévében már 262 millió forint ment el ezen célra. Az idei év első felében 144 ezren vándoroltak át.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)
A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.


