A mai napon tartott sajtótájékoztatóján, a Közlekedési Biztosító Egyesület (KÖBE) megkezdte a már 7 éve tartó kötelező árversenyt. Meghirdette az egy hónapig tartó akciós díjait, amelyhez egy belföldi utat is adnak a Neckermann segítségével. Igaz, ezt azok az ügyfelek kapják akik legalább 70 ezer forintos éves díjfizetésű szerződést kötnek.
A most meghirdetett díjak, amelyek a társaság honlapján megtekinthetőek, egy hónapra szólnak, ugyanis nem akarták előre leleplezni a kampányban alkalmazott tarifáikat, előnyhöz juttatva ezáltal a versenytársakat.
Az akció keretein belül, aki októberben 70 ezer forint feletti díjfizetés esetén éves díjfizetéssel köt biztosítást, kétéjszakás belföldi üdülést kap mellé ajándékba. A 70 ezer forintos díjat több szerződéssel is el lehet érni. Az utazás jövő év áprilistól használható fel a Neckermann-nál.
Takács János vezérigazgató megosztotta a társaság eredményeit is. Ezek alapján, a KÖBE díjbevétel 2007 első félévében 3,8 milliárd forint volt, ami elsősorban a tavaly év végi sikeres kampánynak köszönhető.A cég 2006 egészében 6,4 milliárd forint díjbevételt ért el.
A társaság 2007 elején mintegy 150 000 ezer biztosítást kezelt, aminek több mint 99 százaléka volt kötelező-felelősség biztosítás.
A KÖBE befektetéseinek az érteke meghaladja 5,1 milliárd forintot, amivel a konzervatív befektetési politika ellenére is 250 milliós eredményt értek el.
Takács János elmondta azt is, hogy a társaságnál 200 millió forintos beruházással új pénzügyi és kárnyilvántartó rendszert is bevezettek, illetve áttérnek az iratmentes kárrendezésre. A cég első kárkifizetése jelenleg 22 nappal rövidült. Kárhányaduk pedig az évek során folyamatosan javul.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.