Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya a 18-40 éves korosztály körében.
Szó sincs arról, hogy a Volkswagen az Egyesült Államokban májustól nevet vált, és Voltswagennek fogják hívni az elektromos autók iránti elkötelezettség jelélül, az egész csak április tréfa volt - jelentette be a vállalat szóvivője helyi idő szerinte kedden. Mark Gillies, aki hétfőn még rezzenéstelen arccal állította, hogy a névváltoztatásról szóló bejelentés hiteles és valós, kedden közölte, vicc az egész.
Miután semmi nem utalt arra, hogy tréfáról lenne szó, és ekkora vállalatoknál meglehetősen ritka, hogy ilyesmivel vicceljenek, a bejelentésnek a világ számos médiuma és hírügynöksége hitelt adott. Ettől azonban még akár bajba is kerülhet a vállalat, amelynek részvényárfolyama a talmi bejelentést követően 5 százalékkal emelkedett, ami felkeltheti a tőzsdefelügyelet érdeklődését, miután gyakorlatilag arról van szó, hogy a Volkswagen tudatosan hamis információt közölt, ami hatással volt az árfolyamokra.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


