Egy országos kutatás szerint a magyarok zöme 40 Celsius-fokon mos, de biztos kell ennyi?
Rengeteg nagycsaládos volt kíváncsi hétvégén a 2,5 millió forintos támogatással megvásárolható, legalább 7 üléses autókat bemutató rendezvényre. Összesen 13 márka képviseltette magát a Vasúttörténeti Park területén - a Pénzcentrum is kilátogatott az eseményre.
A kormányfő februárban hozta nyilvánosságra 7 pontos családpolitikai akciótervét, melynek egyik eleme, hogy elindul a nagycsaládosok autóvásárlási programja: a legalább 3 gyermekes családoknak 2,5 millió forint vissza nem térítendő támogatást adnak. A támogatás mértéke az autó árának legfeljebb 50 százalékát teheti ki, és ezt nem utólag térítik vissza, hanem már ennyivel kevesebbet kell eleve kifizetni.
A bejelentést követően egyből felélénkült a magyar autópiac, a Portfolio azonnal összeszedte az autóvásárláson gondolkodó, ingyenmilliókra pályázó nagycsaládosok lehetőségeit egy folyamatosan bővülő listában.
Autósimogató
A Nagycsaládosok Országos Egyesülete pedig szombaton és vasárnap 7+üléses Hétvége elnevezésű rendezvénye keretében mutatta be 13 autómárka hét- vagy többszemélyes családi autóját a Vasúttörténeti Parkban.

Az eseményre természetesen a Pénzcentrum is kilátogatott, és az ott kiállító márkák képviselőitől megtudtuk, hogy elképesztő az érdeklődés: a nem túl kellemes idő ellenére, rengetegen voltak kíváncsiak a kiállított autókra szombaton és vasárnap is, a legtöbben gyerekekkel együtt érkeztek. Persze várható volt, hogy nagy lesz az érdeklődés, hiszen előzetesen csaknem 10 ezren regisztráltak az eseményre, ahol részletesebb információkat is kaphattak a nagycsaládosok, illetve hiteltanácsadást is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


