Az Airbnb globálisan bevezeti a teljes árakat megjelenítő rendszert, hogy egyszerűbb legyen a foglalás.
Szuperolcsó autót fejleszt a német Volkswagen csoport, a 7500 eurónál (2,3 millió forint) alacsonyabb árú kocsi 2016 végén kerülhet a piacra.
A Handelsblatt című német üzleti lap keddi beszámolója szerint a fejlesztést sok vita előzte meg, például többen attól tartottak, hogy az olcsó autó (budget car) nem tesz jót a társaság arculatának. Ezért végül azt a megoldást választották, hogy az új terméket új márkanév alatt vezetik be. A konszern 13. márkáját a kínai piacon mutatják be, a kocsi négyajtós lesz és méreteiben leginkább a VW Jettához hasonlít majd - mondta Hans Demant, a fejlesztés vezetője.
Az új márkanév egyelőre nem nyilvános és a projekt vezetője a fejlesztés költségeiről sem közölt adatokat, de azt elmondta, hogy a gyártást Kínába telepítik, helyi beszállítókkal működnek együtt és Kína után várhatóan Indiát célozzák meg egy újabb modellel.
A budget car az autógyártás leggyorsabban növekvő szegmensei közé tartozik, szakértők szerint 2018-ban ebben a kategóriában világszerte 9,4 millió kocsit adhatnak el, ami megközelíti a teljes európai piacon értékesített autók számát. A Volkswagen céljai viszonylag szerények, az első időszakban évente 300 ezer darabos értékesítésre számítanak - mondta Hans Demant.
A Volkswagen számára Kína az egyik legfontosabb piac, az ázsiai országban tavaly több mint 3 millió gépjárművet adtak el, az idén pedig át akarják lépni a 3,5 milliós határt - mondta a napokban a pekingi autószalonon Martin Winterkorn, a cégcsoport igazgatótanácsának elnöke.
A társaság tervei szerint a gyártás és az értékesítés gyors bővítésével 2018-ban már félmillió embert foglalkoztatnak majd Kínában. Az offenzíva ütemét mutatja, hogy a márkakereskedések számát a tavalyi 2400-ról 2750-re emelik 2014 végéig, vagyis átlagosan naponta nyitnak meg egy-egy új képviseletet.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Volkswagen csoport az idén világszerte összesen tízmilliónál is több gépjármű értékesítését tervezi. A konszernhez 12 márka tartozik, ezek az Audi, a Bentley, a Bugatti, a Ducati, a Lamborghini, a Man, a Porsche, a Scania, a Seat, a Skoda, a Volkswagen és a Volkswagen haszongépjárművek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


