Csányi Sándor, az OTP Bank vezérigazgatója nagy rajongója a labdarúgásnak, de a Forma-1-es versenyeket is rendszeresen figyelemmel kíséri. A Vodafone egy új típusú együttműködési formát kínál a Picknek, amelynek keretében a Csányi által alapított Bonafarm csoport legismertebb márkájának logója a Magyar Nagydíj idejére felkerül mindkét Vodafone McLaren Mercedes autóra.
A 2008-as világbajnok Lewis Hamilton és a regnáló bajnok Jenson Button autóján megjelenő Pick-logó rendkívüli nyilvánosságot jelent az egyik legismertebb magyar márkának. Az elmúlt évben a Forma-1-es évad világszinten 520 millió nézőt tudatott a magáénak.
A megjelenés ára sokakat érdekel, de a vezérigazgató elmondta, hogy az semmibe nem került. A mobiltársaságnak azért éri meg az együttműködés, mert a növekvő hálózattal rendelkező Bonafarm csoport a Vodafone ügyfele.
"A partneri kapcsolat egyik látványos és a Pick számára érdekes és értékes lehetőséget teremtő epizódja az, hogy egy nagy hagyományokkal rendelkező magyar márka egy modern sportág adta reklámlehetőséggel élhet, így a Pick a Forma-1-en keresztül juthat el sok millió hazai és külföldi nézőhöz" - mondta Csányi Sándor.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Ha ilyen tévéje van, ne legyen annyira nyugodt!
- Ilyen drága jogosítvány még nem volt Magyarországon
- Feljutott az olasz élvonalba a Parmával Balogh Botond
- BL-elődöntő élőben: Borussia Dortmund–PSG 1-0
- Reptérfelújítás indul a Balatonnál - a nap hírei
- Nagy Márton: a társadalom elöregedése felpörgeti az egészségturizmust