Annak ellenére, hogy lecsengett a lakáspiaci boom első hulláma, továbbra is erős kereslet, szűk kínálat és magas árak jellemzik az ingatlanpiacot.

A Super Bowl idei közvetítése minden idők legnézettebb televíziós műsora lett az Egyesült Államokban. A Nielsen nézettségmérő ügynökség adatai szerint rekordszámú, 127,7 millió néző követte figyelemmel a vasárnapi döntő mérkőzést - számolt be a Reuters.
A Nielsen kedden közzétett jelentése szerint a Fox csatorna által közvetített Nemzeti Futball Liga (NFL) bajnoki döntője új mérföldkövet jelentett a televíziózás történetében. A nézőszám magában foglalja azokat is, akik a Fox hálózatán, a Fox Deportes és Telemundo csatornákon, valamint a Fox tulajdonában lévő Tubi streaming szolgáltatáson keresztül követték az eseményt otthonukban, bárokban vagy éttermekben.
A Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles összecsapása a második negyedben érte el a csúcspontját, amikor 137,7 millióan nézték meg a mérkőzést. Az Eagles végül 40-22-re diadalmaskodott a Chiefs felett. A félidei show-ban Kendrick Lamar rapper lépett fel.
A Super Bowl évről évre az amerikai televíziózás legnagyobb eseményének számít. Népszerűsége az elmúlt években tovább nőtt, miközben a hagyományos televíziós műsorok nézettsége általában csökkenő tendenciát mutat. Az előző nézettségi rekordot tavaly állították fel, amikor 123,7 millióan követték a mérkőzést. Az idei Super Bowl hatalmas üzleti lehetőséget jelentett a hirdetőknek is.
A vállalatok akár 8 millió dollárt is fizettek 30 másodpercnyi reklámidőért a mérkőzés alatt, ami jól mutatja az esemény kiemelt jelentőségét a marketingszakemberek számára.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


