A tej és tejtermékek ára hónapról hónapra nő, amit a vásárlók már érezhetnek.
Olyan boltnyitási hullámot indított az Aldi, amit még nem látott a világ: mi lesz ennek a vége?
A JLL és a RetailStat 2024. februári adatai alapján az Aldi egy 9 milliárd dolláros terjeszkedési terv részeként 2022-ben és 2023-ban több élelmiszerboltot nyitott Amerikában, mint bármely más lánc. A nyitási hullámnak még nincs vége - 2028-ig további 800 új üzlet megnyitását tervezik, beleértve a Winn-Dixie és a Harveys márkák felvásárlását is - írja az Emarketer.
A JLL és a RetailStat legfrissebb, 2024. februári jelentése alapján az Aldi terjeszkedése kiemelkedő az élelmiszerpiaci szegmensen belül. A cég 2022-ben 87, míg 2023-ban további 109 új boltot nyitott, ezzel messze megelőzve a versenytársakat. Ez a szám több mint kétszerese a második helyezett Publix által nyitott üzletek számának.
Az Aldi ambiciózus terveket szövöget: 9 milliárd dolláros beruházással 2028-ig további 800 új boltot kíván megnyitni az Egyesült Államokban. Ennek részeként a Winn-Dixie és a Harveys márkák felvásárlását is tervezi befejezni, amelyeket aztán 2024 nyarától kezdődődően Aldi márkanév alatt fog üzemeltetni.
Az Aldi sajtóközleménye szerint ez a bővítés különösen azoknak a fogyasztóknak kedvez, akik egyre inkább arra törekednek, hogy takarékoskodjanak. Az Advantage által 2023 februárjában közzétett jelentés szerint a vásárlók harmada már váltott élelmiszerboltot pénzmegtakarítás céljából. Az Aldi ezen stratégiája tehát egyértelműen az árérzékeny vásárlókat célozza meg, akik fontosnak tartják a költséghatékony vásárlást.
Címlapkép: MTVA/Bizományosi: Róka László
Súlyos bejelentés jött a legnagyobb olajcégektől: Magyarország sem ússza meg, erre fel kell készülni
Az európai olajipari óriások visszatérnek a gyökereikhez, miközben az energiaátállási terveik lelassulnak.
Egyre jobban rohanunk a végzet felé: süket fülekre találnak a figyelmezetések, ez az emberiség vége?
Az ENSZ metánkibocsátás-megfigyelő programja alig talál visszhangra azon államok vagy vállalatok körében, akiknek éppenhogy a legjobban oda kellene erre figyelni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.