A profitcsökkenés hátterében jelentős szerepet játszott, hogy a Trump-adminisztráció.

A Lidl-t és a Kauflandot tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót ruház be online üzletágának fejlesztésébe. A beruházás célja a Kaufland piaci terjeszkedése két új országban és a Lidl Digital keresztcsatornás növekedésének elősegítése - írja a Retail Detail.
A Lidl és a Kaufland áruházláncok németországi tulajdonosa, a Schwarz Group bejelentette, hogy 200 millió eurót ruház be az online kereskedelmi tevékenységének fejlesztésébe. Ez a beruházás lehetőséget biztosít a Kaufland számára, hogy két új piacon terjeszkedjen, míg a Lidl Digitalnak - ami a két lánc egyesített e-kereskedelmi ága - a keresztcsatornás üzletág fejlesztése lesz a feladata.
A Lidl Digital forgalma a tavalyi évben 1,73 milliárd euróról 1,94 milliárd euróra nőtt. Ennek ellenére a veszteségek is jelentősen megnövekedtek: 71 millió euróról 219 millió euróra. A Lebensmittel Zeitung információi szerint a csoport mérsékelt forgalomnövekedést és csak enyhén javuló nyereségszámokat vár az aktuális pénzügyi évben, amely februárban zárul.
A vállalatcsoport új vezérigazgatója, Christian Härtnagel szerint strukturális változtatásokra van szükség. Célja az online és fizikai üzletek közötti kapcsolat erősítése és a párhuzamos növekedés elősegítése. Ezenkívül folytatódik a Kaufland digitális piacra lépése is: az áruházlánc a tervek szerint idén nyáron az osztrák és a lengyel fogyasztók számára is megnyitja online piacterét. A láncnak Lengyelországban már több fizikai boltja is működik, ám Ausztriában még egy sem.
Címlapkép: MTVA/Bizományosi: Róka László
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent a SPAR-ban – intézd el a teljes bevásárlást egy helyen! (x)
Most még egyszerűbbé vált a bevásárlás: az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent.
-
Mobilalkalmazásból, 10 perc alatt, teljesen online igényelhető a Munkáshitel elsőként a Gránit Banknál (x)
A Gránit Banknál egyedülálló módon május 26-tól már mobilalkalmazásból is, teljesen online, 10 perc alatt igényelhető a Munkáshitel a banknál már számlával rendelkező ügyfelek számára. Új számlanyitás esetén akár 90.000 forintot is jóváír az igénylők számláján a pénzintézet.


