Néhány utas túlélte a csütörtöki ahmedábádi légikatasztrófát.

A PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalatának tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát - írta a Quartz.
A Temu, a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalatának részeként, új stratégiát hirdetett meg, amelynek célja, hogy erősebb versenytársává váljon az Amazonnak. Az Insider jelentése szerint az online áruház mostantól amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is bevon a piacterére.
Korábban a Temu egy "menedzselt piactér" modellt alkalmazott, amelyben a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új irányvonal lehetővé teszi az amerikai eladók számára, hogy maguk intézzék a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és "gyorsabb szállítást" ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.
Az új stratégia további előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű cikkek kínálatának a bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, beleértve női és férfi ruházatot, háztartási és konyhai eszközöket, játékokat, szépség- és egészségügyi termékeket, valamint kisállat-kellékeket.
A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat első helyén ért el a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált - tájékoztatott a The Wall Street Journal.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


