Jelentős terhet jelenthet a német gazdaságra az amerikai-uniós vámmegállapodás egy neves német szakértő szerint.

Az autógyártók és az ágazat szakmai képviseleti szervezete, az AAI az elektromos járművek értékesítésének lassított növelésére szólította fel a Biden-kormányzatot. John Bozzella, az AAI elnöke egy vasárnapi beszédében a vásárlók választási lehetőségei megőrzése mellett foglalt állást. Indoklásuk szerint az elektromos technológia még mindig túl drága az átlagfogyasztó számára, másrészt a töltési infrastruktúra is fejlesztésre szorul még.
A nagy autógyártó konszernek munkahelyek megszűnésére hívták fel a figyelmet az elektromobilitás túlzottan gyors kötelező bevezetése esetén. A nagy amerikai gyártók, a General Motors, a Ford és a Stellantis mind arra figyelmeztettek, hogy nem lesznek képesek flottáikat gyorsan és nyereségesen átállítani elektromos modellekre.
Az amerikai környezetvédelmi ügynökség (EPA) szóvivője vasárnap közölte, hogy felülvizsgálat alatt van a véglegesnek szánt rendelettervezet. Elmondta, hogy hivatala a légszennyezés és az éghajlatváltozást befolyásoló tényezők csökkentésével együtt a családok számára gazdasági előnyöket biztosító, egyúttal könnyen megvalósítható megoldás kidolgozása mellett kötelezte el magát.
A gyártók támogatják azt a korábbi elgondolást, hogy 2030-ra 50 százalékra növeljék az e-autók arányát az új autók értékesítésében. A kormány nemrégiben 67 százalékot helyezett kilátásba 2032-re. A jelenlegi arány kevesebb mint 8 százalék. A Tesla viszont még ennél is szigorúbb célokat szorgalmaz 2032-re 69 százalékos, 2035-re pedig 100 százalékos piaci részarányt az elektromos autóknak.
A Ford eladásaiban jelenleg az elektromos autók négy százalékkal, a GM eladásaiban pedig három százalékkal képviseltetik magukat. A pick-up és SUV modellek viszont a Ford eladásainak 59 százalékát, a GM eladásainak 46 százalékát adják.

Megszólalt a román miniszter Parajd ügyében: nincs több kérdés, a föld színéről is eltűnik a sóbánya
Szakértőkkel való egyeztetésre hivatkozva Miruță kijelentette, hogy a bányát már nem lehet megmenteni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


