Mind a vasárnap, mind a hétfő munkaszüneti napnak számít. Ennek megfelelően a legtöbb kiskereskedelmi lánc zárva tartja boltjait

Furcsa újítást vezet be a Tesco: menopauza-részleg nyílik, 450 termékkel enyhítenék a tüneteket
200 brit Tescóban nyílik úgynevezett menopauza részleg. A vállalat több mint 450 terméket vonult fel a kínálatában, amik segíthetnek az érintett nők fájdalmainak a csökkentésében úgy, hogy azokat minden eddiginél egyszerűbb is lesz megtalálniuk.
Új, innovatív tervet mutatott be Nagy-Britanniában a Tesco. Ennek keretében közel 200 üzletében külön menopauzarészleget hoz létre. A kezdeményezés célja, hogy javítsa a menopauzás nők vásárlási élményét azzal, hogy több mint 450 gondosan kiválasztott termékhez biztosít könnyű hozzáférést. Az új részleg egy hathetes kísérleti projekt részeként kerül bevezetésre az érintett boltokban, oly módon elhelyezve, hogy azokat a lehető legkönnyebben lehessen megközelíteni.
A projekt kapcsán a Tesco a GenM-mel működik együtt annak érdekében, hogy alakítsák a testápolási márkák által nyújtott szolgáltatásokat a menopauzában lévő nők számára. Tom Lye, a Tesco egészség-, szépség- és wellness kategóriákért felelős igazgatója optimistán nyilatkozott a kezdeményezésről: "Reméljük, hogy az üzleteinkben elhelyezett dedikált kirakatok segítenek majd a tájékozódásban, és az egész kezdeményezzésel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy segítsük a menopeuzától szenvedők mindennapi bevásárlásait."
Érdemes tudni, hogy a menopauza és perimenopauza során bekövetkező hormonális változások miatt sok nőt érintenek különböző tünetek - ezek között található 48 klinikailag elismert tünet is -, amelyek súlyos hangulati és energiaszint-ingadozásokhoz vezethetnek. A Tesco és GenM partnerségének célja ennek az átmeneti időszaknak a megkönnyítése olyan termékek ajánlásával, amelyek hatékonyan kezelik ezeket a tüneteket anélkül, hogy olyan káros vegyi anyagokat tartalmaznának, melyek ismerten súlyosbíthatják például a hőhullámokat vagy hangulatingadozásokat.
Heather Jackson, a Gen-M társalapítója méltatta a Tesco erőfeszítéseit, és üdvözölte, hogy a specifikusan menopauza-barát termékeknek dedikált helyet alakított ki, illetve bevezették az MTick szimbólumot, amik jó útmutatóul szolgálnak a nőknek. Jackson kiemelte a Tesco úttörő szerepét a területen - mindezt egy átfogó kutatás alapján -, ami arról szólt, hogyan lehetne jobban kiszolgálni ezt gyakran figyelmen kívül hagyott demográfiai csoportot.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kiskereskedelmi vállalat ezen lépése nem csupán sürgős igényre válaszol vásárlói közösségén belül, hanem precedenst is teremtve mutatja meg elkötelezettségét minden vásárlójának támogatása mellett. Ezzel nem csak befogadást demonstrál de utat is nyit más kiskereskedelmi láncok előtt arra vonatkozóan hogyan lehet felismerni és kezelni az ilyen jelentős egészségügyi problémákat
- fejtette ki véleményét a témával kapcsolatban Heather Jackson.

Megszólalt az újdonsült elnök: lehet, hogy a világ egyik legerősebb hatalma túl sem éli a vámháborút
Az új elnök komoly kihívásokkal néz szembe a mélyülő gazdasági visszaesés és a globális kereskedelmi háború miatt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


