Rengeteget költünk a nyári felfrissülésre, és nem csak a strandon

2017. május 25. 10:30

A nyár nagyon erősen felpörgeti a kiskereskedelemben az italszegmenst, az üdítők éves forgalma eléri a 145 milliárd forintot - írja a Világgazdaság.

Kulcsszerepet tölt be az élelmiszer-kiskereskedelemben érintett áruházláncok életében az alkoholmentes szomjoltó italok értékesítése - tudta meg a lap a Nielsen piackutató által közölt adatokból. Az ásványvíz bolti eladása tavaly március és idén február között 5 százalékkal csökkent az egy évvel korábbi adatokhoz képest, de még mindig 62 milliárd forintot tesz ki.

Eközben a jeges tea forgalma 4 százalékkal, 17 milliárd forintra nőtt, a szénsavas üdítőitaloké pedig stagnált az elmúlt évben, továbbra is 66 milliárd forint körül mozog. Ez azt jelenti, hogy a Nielsen kiskereskedelmi indexe által vizsgált 90 kategória közül a legnagyobb árbevételt generáló élelmiszerek közé tartozik a szénsavas üdítőital, a negyedik legnagyobb forgalmat érték el vele a kereskedők közvetlenül a feldolgozott hús, a sör és a sajt után.

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. július 15. kedd
Henrik, Roland
29. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?