Sajtburger ízű fánk? Elsőre bizarrul hangzik, de egy kíváncsi TikTok-felhasználó megkóstolta helyetted!
Elismerték, megrohanták a boltokat a magyarok: rengeteg tartóscikk fogy a koronavírus-pánik miatt
Jelentősen megnőtt a tartós élelmiszerek iránti kereslet a magyar boltokban - ismerte el az Országos Kereskedelmi Szövetség is. A Pénzcentrum az elsők között írta meg, hogy számos budapesti üzletben lefosztották a polcokat.
Elsők között a Pénzcentrum számolt be róla, hogy sokan elkezdtek készleteket felhalmozni a koronavíros-járvány miatt, tartva egy esetleges, az olaszországihoz hasonló lezárástól.
Akkor Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára még nem erősítette meg értesüléseinket, sőt, azt mondta, ők nem tapasztalják, hogy nagyobb volna a kereslet ezekre az árukra.
Most viszont az OKSZ közölte, hogy
Mint írták, az áruházakban nemcsak az árukészlet rendelkezésre állása stabil, a polcok feltöltése is folyamatos, de néhány esetben előfordulhat, hogy egy-egy rövidebb időszakban egy-egy áruházban bizonyos tartós élelmiszer termékkörök kitöltési üteme nem tudja lekövetni a megnövekedett keresletet. Az áruházak az ilyen eseteket, csakúgy mint a historikusan kiemelkedő forgalmú időszakokban, megfelelő módon tudják áruházi szinten kezelni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


