A magyarok 60 százaléka szokott grillezni, 41 százalékuk pedig legalább havonta egyszer sütöget a szabadban.

Az eMAG értékesítési statisztikái szerint egyre jobban kitolódik itthon az e-kereskedelmi platformnál és az eMAG Marketplace kereskedőpartnereinél a lakásfelújításhoz, építkezéshez kapcsolódó termékek szezonja. Míg 2023-ban csak augusztustól novemberig produkált kiemelkedő számokat ez a kategória, tavaly már márciustól júniusig, majd a két legforróbb nyári hónapot követően szeptembertől novemberig, egy második hullámban is kiemelkedő kereslet mutatkozott e kategória termékei iránt - közölte a cég.
Az utóbbi egy év számai alapján több hónappal kitolódott a lakásfelújításhoz, építkezéshez kapcsolódó termékek szezonja az eMAG-nál. Nem csak a csomagautomatába rendelhető alkatrészek és kiegészítők népszerűek, akár betonkeverőt vagy talicskát is rendelnek online a magyar vásárlók. Budapest és Pest megye mellett Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyékből rendelték a legtöbb ilyen árucikket az elmúlt egy évben
Az elmúlt egy év eladási darabszámai alapján ezek voltak a legnépszerűbb lakásfelújításhoz, építkezéshez kapcsolódó termékek az eMAG.hu-n:
- 1. Fémáru, szerelvények és kiegészítők
- 2. Lakberendezés, dekor
- 3. Dekorcsempék
- 4. Kerítéspanelek, kerítések és tartozékok
- 5. Ajtó-ablak kiegészítők
- 6. Betonkeverők és talicskák
- 7. Szigetelés és tartozékai
- 8. Tetőfedő elemek
Ahogy azt a fenti toplista a mutatja, akár betonkeverőt is lehet online rendelni – ezek közül egyébként a fél-professzionális, tehát a házilagos lakásfelújítók igényeit kiszolgáló modellek a legkeresettebbek, de például “klasszik” tömörgumi kerekes, horganyzott lemez talicskát is sokan rendelték az eMAG-ról.
A dekortermékek közül a kőhatású és téglautánzat polisztirol díszítőpanelek számítanak slágerterméknek, de sokan rendeltek fali diszcsíkot, szegélyt, illetve a kerti díszkavicsok rögzítésére használható vízbázisú ragasztót, ecsetet, festőhengert is.
Fémáruból az ajtózárak, pántok, zsanérok, fogantyúk, kerítések rögzítőalkatrészei a legkelendőbbek, de kompakt méretű elektronikus széfet is sokan rendeltek. A nem dekorációs célú otthoni kiegészítők közül a legnagyobb számban ajtóra vagy ablakra szerelhető szúnyoghálót, illetve öntapadós betekintésgátló ablakfóliát rendeltek az eMAG-ról. Ugyancsak népszerű terméknek számít a radiátor mögé felragasztható hőtükör fólia, illetve a különböző vízszigetelő ragasztók, habok.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
E régiókból rendelik a legtöbb lakásfelújítási cikket
A legtöbb lakásfelújítási terméket Budapestről és Pest vármegyéből rendelik online az eMAG-tól, a második helyen Borsod-Abaúj-Zemplén, a harmadikon Hajdú-Bihar vármegye áll az elmúlt egy év rendelési számai alapján. Budapesten belül a XI. a III. és a XIII. kerületből rendelték a legtöbb ilyen árucikket az elmúlt egy évben.
Bár egy hőtükröt, egy ajtózárat vagy egy festőhengert gond nélkül át lehet venni csomagautomatás rendeléssel, nyilvánvaló, hogy egy betonkeverőt, talicskát, vagy nagyobb méretű dekorpanelnél ez az átvételi mód nem elérhető - mégis a kategóriában elérhető termékek közel fele a Genius előfizetéses hűségprogramot használók számára elérhető ingyenes csomagautomatás átvétellel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


