A kínálatban megtalálhatók hazai kézműves termelők fagylaltjai is.

Karácsony után is megőrülnek a magyarok ezekért a termékekért: ezt keresik most a webshopokban
Vajon a szezonális karácsonyi rohamot milyen vásárlási trendek követik az év elején? Az eMAG ennek járt utána a saját, illetve Marketplace kereskedők kínálatában elérhető termékek forgalmának elemzésével. Valószínűleg az újévi fogadalmakhoz kapcsolódik, hogy az okosórák, fitneszpántok, de a személymérlegek, testápoló eszközök eladásai január első három hetében is csaknem ugyanolyan erősek maradtak, mint december azonos időszakában - derül ki a cég közleményéből.
Az étrendkiegészítőkből több mint harmadával több fogyott az előző hónaphoz képest az eMAG-on, míg az egyebek mellett az arcmaszkokat, lázmérőket magában foglaló orvosi fogyóeszközök kategória rendelésszáma az influenzajárvány felfutásával párhuzamosan, több mint 75 százalékkal ugrott meg az idei év első heteiben.
A forgalmi adatok azt mutatják, hogy a vásárlók a január első hetében legnagyobb számban olyan termékeket rendeltek, amelyeket vélhetően valamilyen karácsonyra kapott eszközzel fognak használni - például fülhallgatót, gyorstöltőt. A legnagyobb eladott darabszámmal rendelkező termékkategóriák ebben az időszakban a következők voltak:
- Mosó- és tisztítószerek
- Mobiltelefon tartozékok
- PC perifériák
- Háztartási kiegészítők
- Tévé és audiokiegészítők
Fürdőszobától a konyháig feltöltik az otthoni készleteket
A fogyasztási cikkek közül január első heteiben a legtöbben nagy kiszerelésű mosogatógép-kapszulát rendeltek, de népszerűek voltak a mosószer-kapszulák és folyékony mosószerek, öblítők is. Ezen kívül az év elejével sokan rendeltek az eMAG-ról például mosogatógépekben használatos sót, kávégép tisztításához szükséges szereket, porszívófiltereket. Egy tipikus vásárló 4-6 ezer forintot költött ilyen termékekre, tízből közel nyolc vásárló a csomagautomatás átvételt preferálta, és közel 80 százalékban Genius logót viselő terméket választott.
A szépségápolási cikkek közül a speciális (például kifejezetten száraz bőrre való) tusfürdőket, szappanokat és bőrápoló krémeket keresték az év első heteiben a vásárlók. A hajápolási termékek közül ugyancsak az egyedi igényeket kiszolgáló (például hajhullás elleni) szereket, speciális samponokat, hajpakolásokat rendelték online az eMAG-tól.
Töltő és Bluetooth-fülhallgató: a legnépszerűbb mobilkiegészítők
Az elektronikai kiegészítők közül a legnagyobb számban mobiltelefonos kellékeket rendeltek januárban az eMAG vásárlói. E kategóriában a top termékek többségében gyorstöltést támogató töltőkábelek és töltőfejek, fülhallgatóadapterek és külső akkumulátorok. Egy tipikus vásárló 3-4 ezer forintot költött mobilkiegészítőkre, és kimagasló, 85 százalék feletti a csomagautomatás átvételi arányuk.
A számítógépes kiegészítők közül leginkább a 64-128 gigabájtos, vagy ennél is nagyobb tárkapacitású pendrive-okat és a gamer egereket keresték a vásárlók. A tévés kiegészítők körében pedig január első heteiben univerzális fali tartókonzolt, valamint különféle utángyártott, főleg Samsung, LG és Philips tévékkel használható távirányítókat rendeltek nagy számban az eMAG vásárlói. A januárban megrendelt tévés kiegészítők között szintén kimagasló, közel 85 százalékos volt a Genius előfizetéses hűségprogram keretében megvásárolható termékek aránya.
Az eMAG és Marketplace partnereinek januári eladási toplistája alapján a legtöbb hazai vásárló a true wireless kivitelű, azaz két különálló, fülbe helyezhető részegységből álló fülhallgatókat keresi: ezek közül a Xiaomi, a JBL gyártmányai, illetve az Apple AirPods 4-ese volt a legnépszerűbb. Egy tipikus eMAG vásárló ebben az időszakban 18-20 ezer forintért vásárolt fülhallgatót, a megvásárolt termékek közül pedig 87 százalék feletti volt a Genius logót viselő termékek aránya.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Idén a lakást és a kocsit is sokan rendbe rakhatják
Az év elején valószínűleg sokan határozták el, hogy felújítanak, megjavítanak valamit akár az otthonaikban, akár az autójukban, decemberhez képest ugyanis az építkezéshez kapcsolódó kiegészítők, autófelszerelések és autóalkatrészek eladott darabszáma egyaránt mintegy harmadával nőtt az eMAG-nál január első hetében.
Hogyan muzsikál Magyarországon a visszaváltási rendszer?
Az új visszaváltási rendszer bevezetése Magyarországon 2024 egyik legjelentősebb fenntarthatósági lépése volt, amely gyakorlatilag minden vásárlót érint. Az üveg-, műanyag- és fémdobozos italtermékekre kiterjesztett 50 forintos visszaváltási díj célja, hogy ösztönözze a lakosságot az italos csomagolások visszavitelére és az újrahasznosítás előmozdítására. Az automatizált visszaváltás bevezetésétől kezdve azonban megoszlanak a vélemények: sokak számára gördülékenyen működik, míg mások szerint még bőven van hová fejlődni, sőt sokan vannak azok is, akik egyenesen gyűlölik a rendszert.
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatása éppen ezekre a kérdésekre kereste a választ: hogyan látják a rendszer működését a hétköznapi emberek? Mik a legnagyobb kihívások, és mely területeken tapasztalható előrelépés? A kérdőíves kutatás célja, hogy őszinte képet kapjunk a magyar lakosság tapasztalatairól és véleményeiről – függetlenül attól, hogy valaki aktívan használja az új rendszert, esetleg másra bízza a visszaváltási teendőket, vagy éppen elutasítja azt. Éppen ezért fontos, hogy a válaszadó ne akarjon megfeleni senkinek, csak őszintén mondja el a véleményét. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum oldalain fogunk beszámolni. Előre is köszönjük, hogy válaszaival segíti kutatásunkat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


