A GVH figyelemmel kíséri az egyes termékláncokban – például a tojás vagy tejtermékek esetében – tapasztalható piaci folyamatokat és indokolt esetben beavatkozik.
Brutál növekedés könyvelt el tavaly a divatipari óriás: meg se érzik az inflációt, mi lehet a titkuk?
A H&M-csoport erős pénzügyi eredményekkel zárta a 2024-es évet. A divatlánc nettó árbevétele helyi valutában 1%-kal nőtt, elérve a 234 478 millió svéd koronát - közölte a divatipari cég.
A H&M tavalyi, adózás utáni eredmény 33%-os emelkedést mutatott, amely részvényenként 7,21 svéd koronának felel meg. A cég közleménye szerint az év során a vállalat különös figyelmet fordított a termékfejlesztésre és a fenntarthatóságra.
Főbb pénzügyi mutatók
- Nettó árbevétel: 234 478 millió svéd korona (+1% helyi valutában)
- Bruttó nyereség: 125 299 millió svéd korona (+4%)
- Értékesítési és adminisztratív költségek: 107 915 millió svéd korona (+1% helyi valutában)
- Üzemi eredmény: 17 306 millió svéd korona (+28%)
- Adózás utáni eredmény: 11 584 millió svéd korona (+33%)
- Egy részvényre jutó eredmény: 7,21 svéd korona (+34%)
- Működési teárbehozatal: 36 745 millió svéd korona (+26%)
A H&M 2024-ben komoly lépéseket tett a fenntarthatóság terén: a vállalat 3. hatókörű üvegházhatású gázkibocsátása 23%-kal csökkent a 2019-es bázisévhez képest. A cég továbbra is nagy hangsúlyt fektet a fenntartható anyaghasználatra és az ellátási lánc optimalizálására. Emellett a vállalat elindította az H&M Ösztönzési Programot (HIP), amely az alkalmazottakat jutalmazza a cég nyereségnövekedése alapján. A programba összesen 236 millió svéd koronát allokáltak az év során.
Nemzetközi terjeszkedés: H&M üzlet nyílik Brazíliában
A H&M csoport tovább terjeszkedik a nemzetközi piacon: 2025 végén megnyitja első áruházát Brazíliában, São Paulóban. Ez része annak a stratégiának, amely a fejlődő piacok meghódítását tűzte ki célul.
Ügyvezető: "Jó úton haladunk"
Daniel Ervér, a H&M vezérigazgatója szerint a cég egy év vezetés után is határozottan halad előre:
Büszkék vagyunk az elért eredményekre, különösen a termékeink fejlesztésére, a vásárlási élményre és a márkánk erősítésére. Az év során sikerült fokoznunk az online értékesítést, javítottunk a termékprezentáción, és inspirálóbb vásárlási élményt biztosítottunk. Habár még sok munka áll előttünk, van egy világos tervünk a hosszútávú növekedéshez.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- hangsúlyozta.
A cég kiemelt célja volt a női ruházat fejlesztése, ahol a divattrendekre való gyorsabb reagás és a választék növelése meghozta az eredményt: a teljes árú női ruházat minden csatornán jobban teljesített az év során.
Kilátások 2025-re
A H&M célja a jövőben további innovációk bevezetése, a fenntarthatósági célok további teljesítése, valamint az online és fizikai értékesítési csatornák fejlesztése. Az idei eredmények alapján a cég optimistán tekint a jövőbe, és további növekedésre számít.
Eladó nélküli kisboltokkal tarolna Magyarországon a Coca-Cola: olyanok, mint egy óriási italautomata
A Coca-Cola is belép a hazai kiskereskedelmi harcba, és boltot nyit, ráadásul eladók nélkül.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Emlékszel rá, hogy mikor frissítetted utoljára az ingatlanod értékét?
Arra keressük a választ, hogy az olvasóink a lakásukat vagy ingatlanukat érinthető káresemények közül mitől tartanak a leginkább és hogyan kezeik a lakásbiztosításukat.
-
Kiderült, mekkora kamatot fizet a Gránit Bank új, kombinált betéti terméke
Az betéti konstrukció január 20-tól érhető el.
-
Lakásbiztosítás: te mikor foglalkoztál vele utoljára?
Sokan nem tudják, hogy a lakásbiztosításuk pontosan milyen fedezetet is nyújt, vagy mi az ingatlanuk aktuális értéke.