A kínálatban megtalálhatók hazai kézműves termelők fagylaltjai is.

Öreg mobil nem vén mobil? Egyre többen vesznek ilyen régi telókat: kár lenne kidobni ezeket
Egyre többen választják a felújított mobilokat az újak helyett. Ez nemcsak olcsóbb, hanem környezettudatosabb megoldás is. A legkeresettebb felújított készülékek egyértelműen az iPhone-ok.
Tavaly októberben indította el a Magyar Telekom a Recommerce Grouppal közös szolgáltatását, mely során felújított készülékeket értékesítenek, ezzel is támogatva a körforgásos gazdaságot és választékot kínálva környezettudatos és/vagy árérzékeny ügyfeleik számára. Mára már heti közel 300 darab, szakértők által bevizsgált és A+ prémium minősítésű mobilt vásárolnak a vállalatnál, a tendenciák szerint ez a szám a jövőben még tovább nőhet.
Az első év tapasztalatai azt mutatják, hogy az ügyfelek értékelik a megbízható forrásból származó, A+ prémium besorolású készülékeket, hiszen az indulás óta a vállalatnál heti közel 300 darab készüléket vásárolnak. A cégnél nemcsak a teljesen felújított készülékek adnak újszerű élményt, de a vásárlás folyamata is, hiszen ezek a mobilok ugyanúgy a Telekom webshopján keresztül elérhetők, mint az újak. A felújított készülékek értékesítésében a legkiemelkedőbb hónap a június volt, ekkor közel 32 százalékkal adtak el több mobilt, mint egy átlagos hónapban. A legkeresettebb felújított készülékek egyértelműen az iPhone-ok. Az indulás óta a legtöbbet értékesített készülékek az iPhone 13, az iPhone 11, valamint az iPhone 12. Ez a három típus adta az értékesített készülékek 44 százalékát.
„Tavaly óta kínált felújított készülékeink egyszerre nyújtanak környezettudatos, ugyanakkor költséghatékony választási lehetőséget a Telekomosoknak, ezért is vagyunk nagyon boldogok, hogy már az első évben ekkora közönséget sikerült megszólítanunk és őszintén reméljük, hogy ezen készülékek népszerűsége a jövőben még tovább nő majd” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a vállalat kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
A felújított készülékek kedvező áruk mellett kifejezetten környezettudatos választást is jelentenek, hiszen egyetlen ilyen mobil átlagosan legalább 50kg CO2 egységgel csökkenti lábnyomunkat egy új készülékkel szemben, melynek kibocsátása 85-100 kg CO2 egység között mozog. Ráadásul készülékenként átlagosan 154 kg, a mobil előállításához szükséges nyersanyag megtakarítás is elérhető. Ezen adatok, és az értékesített felújított mobilok száma alapján csak a vállalatnál több mint 660 ezer kg CO2 kibocsátástól, és több mint 2 millió kg nyersanyag felhasználásától óvták meg bolygónkat azok az ügyfelek, akik a felújított készülékeket választották.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


