Május 15-től módosult az állampapír-vásárlás folyamata a Magyar Államkincstárnál.

Nike terméket vettél karácsonyra? Fontos dolgot közölt a gyártó, erről mindenkinek tudnia kell
A Nike vártnál jobb negyedéves eredményeket közölt, ám visszafogott előrejelzése elbizonytalanította a befektetőket, részvényei csökkenéssel zártak. Az új vezérigazgató, Elliott Hill átfogó átalakításokat ígér, amelyek célja a sportfókusz visszaállítása és a prémium termékek értékesítésének növelése. A cég a kiskereskedelmi partnerségek újjáépítésére és ikonikus cipőmodelljei népszerűsítésére helyezi a hangsúlyt, miközben erősíti jelenlétét kulcsfontosságú piacokon.
A Nike visszafogott előrejelzést adott ki, ezzel semmissé téve a korábbi napközbeni részvényárfolyam-emelkedést, amelyet a vártnál jobb negyedéves eredmények okoztak. Az oregoni Beavertonban működő sportszergyártó cég, amely a fokozódó verseny közepette igyekszik visszaszerezni piaci dominanciáját, azt prognosztizálta, hogy a harmadik negyedévben az árbevétele alacsony kétszámjegyű százalékkal csökken - írja a Reuters.
Az új vezérigazgató, Elliott Hill, első eredménybeszámolójában hangsúlyozta, hogy a piaci részesedés visszanyerése rövid távon fájdalmas lesz. Elmondása szerint a Nike „elvesztette sport iránti megszállottságát,” és a cég visszatér az alapjaihoz, sportfókuszúvá válik, miközben prémium áron értékesít több terméket. Hill hozzátette, hogy „az átalakulás időt fog igénybe venni.”
A második negyedévben a nettó árbevétel 7,7%-kal, 12,35 milliárd dollárra esett vissza, ami kisebb csökkenés az elemzők által várt 9,41%-hoz képest, mivel a futó- és teljesítménycipők újabb verziói vásárlókat vonzottak. Bár az eredményjelentés után a részvények 11%-kal emelkedtek, azokat Hill és a pénzügyi igazgató, Matthew Friend óvatos nyilatkozatai lehűtötték, így a zárás utáni kereskedésben 0,5%-os csökkenést mutattak.
Hill kiemelte, hogy a cég túlságosan promóció-vezérelté vált, és prioritásként kezeli a kiskereskedelmi partnerségek újjáépítését, valamint az árengedmények csökkentését. A vezető szerint a Nike új fókusza magában foglalja a helyi csapatok megerősítését a nagyvárosokban és országokban, ahol „az érzelmi kapcsolatokat teremtik a vásárlókkal.”
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Nike az új termékek, például az Air Max 95 bemutatásával, illetve a Jordans és Pegasus franchise-ok promóciójával próbál versenyben maradni. A cég bejelentette, hogy 2024-ben kiemelten kezeli három futócipő-sorozatát – Pegasus, Structure és Vomero –, különböző árkategóriás verziókkal. Hill csütörtökön közölte, hogy további befektetések irányulnak a futball, kosárlabda, edzés és sportszerek területére is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


