A grillsütő-választásnál három szempont számít igazán: mekkora a hely, hány emberre főzünk, és milyen gyakran használjuk.

Összesen öttonnányi jégkockát rendeltek az idén a Wolt magyarországi felhasználói, akik közel 1 millió banánt is beraktak a kosárba. Ha ételrendelésről van szó, a magyar nagyvárosok lakói – a debreceniek kivételével – továbbra is a sajtburgerre esküsznek, nagyot lépett azonban előre és immár dobogós -a gyros kárára- a pad thai.
Izgalmas évet zár a Wolt, számtalan innovációval és új szolgáltatás elindításával: a finn technológiai cég éttermi és kiskereskedelmi partnereik logisztikai terheinek enyhítésére elérhetővé tette a Hibrid Kiszállítást, amely lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy akár óráról órára eldöntsék, a Wolt futár partnerek hálózatát használják-e ki, vagy saját futárjukat használják a Woltos megrendelések teljesítéséhez. Wolt Rewards néven saját hűségprogramot is indított a cég, amely révén rendelések és különböző kihívások teljesítése esetén pontokat gyűjthetnek, amelyek kedvezményekre válthatóak be.
Szintén nagy fejlesztés volt a Double Order elindítása: ezt a funkciót várták leginkább a Wolt-felhasználók, amely által két rendelést adhatnak le egyetlen házhozszállítási díjért. Sőt, Wolt+ előfizetés esetén, ha az első rendelés Wolt+-os helyről érkezett, úgy a második rendelésért sem kell kiszállítási díjat fizetni.
Kedvenc virágunk a tulipán, míg egy felhasználó 120 ezer forintnál is többet költött háziállata kényeztetésére
Bár még mindig a COVID-gyorsteszt számít a legnépszerűbb gyógyszertári terméknek, több ezer terhességi teszt is „fogyott” az idén a Wolton. Ebben a kategóriában az orrspray fért fel még a dobogóra, maga mögé utasítva a digitális lázmérőt és a köhögés elleni szirupot. A kiskereskedelmi rendelésekben a jégkockáé volt a főszerep: ebből közel öttonnányit szállítottak ki a futárok azon a 90-nél is több településen, ahol elérhető a Wolt Magyarországon.
Nem csupán a jégre mutatkozott fokozott igény: a Wolt Market leginkább pénteken aktív felhasználói közel 1 millió banánt is rendeltek, de ásványvízből is vásároltak úgy 900 ezer liternyit, főleg szénsavmenteset. Népszerűek voltak az elmúlt évek klasszikusai is: a fürtös paradicsom, a 2,8 százalékos zsírtartalmú tej, a citrom, a zsemle és a kígyóuborka. Egészen rendhagyó sorrend alakult ki a nassolnivalók kategóriában: az aranyérmet a tejcsokoládé zsebelte be, a második helyezés a sós chipsé lett, a harmadik az újhagymásé, ezt követi a sorban a ketchupos, valamint a csípős paprikás-lime-os chips.
Az állateledelek frontján a bárányos nedves kutyatáp volt a legkelendőbb, míg a macskáknak a legtöbb gazdi nyúlpástétomot rendelt. A legnagyobb értékű rendelést állateledel- és játékok kategóriában 120 ezer forintot is meghaladó értékben adták le. Ezeken felül több mint 3 és fél tonnányi macskaalmot is kiszállítottak a futárok, továbbá egy mázsánál is több szénát a házinyulaknak. A játékok terén pünkösdinek bizonyult a stresszoldók 2023-as királysága: az idén már a társasjátékok domináltak a rendelésekben, de kimagasló volt a kereslet kisautókra, buborékfújókra, pattogó labdákra, illetve gyurmákra.
Az elektronikai cikkek között a telefontöltők és kábelek vitték a prímet, de sokan vásároltak UK-EU adaptereket és fülhallgatókat is. A szexjátékok kategóriában potencianövelőből fogyott a legtöbb, ezt a síkosító és az óvszer követte a rangsorban. Virágrendelésből több mint 20 ezer futott be, a legtöbb tulipáncsokorra, ezt követte a népszerűségi sorrendben a vörös rózsa, majd a szegfű.
Debrecen a taco fővárosa
A magyarok továbbra is ragaszkodnak “nemzeti eledelükhöz”, a sajtburgerhez: ebből minden eddiginél több, közel 700 ezer fogyott az idén. Mint minden eddigi évben, úgy 2024-ben is a pizza következett a rangsorban, a korábban bronzérmes gyrost azonban felváltotta a pad thai - ami különösen Budapesten népszerű.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ehhez képest szinte eltörpül az éves szinten megrendelet 70 ezer gyros tál vagy az 50 ezer spagetti carbonara mennyisége. Ha pedig szószról van szó, a fokhagymás az egyértelmű kedvenc: ebből 150 ezret rendeltünk az idén.
A megyei jogú városok lokális toplistáját mindenütt a sajtburger vezeti – egyetlen kivétellel: Debrecenben a taco a domináns. Egyéb regionális különbségek is megfigyelhetők a városok között. Míg Pécsett az olasz ételek dominálnak (főleg a carbonara és a cacciatore), Zalaegerszegen a kebab és a gyros, Nyíregyháza a fasírtért, Győr a carbonaraért, Békéscsaba a rántott csirkemellért van oda, addig Szeged az indiai konyha egyik alapdarabjáért, a fokhagymás naan kenyérért rajong.
Alig található melegétel a legnagyobb értékű rendelések között
Az idei éttermi rendelési csúcsot egy 350 ezer forintos számla tartja, amely egy bőséges indiai vacsorát takar, az összesített top 10-be azonban ez sem fért bele. Utóbbiban kizárólag kiskereskedelmi rendeléseket találunk: egy 672 ezer forintos nagybevásárlást, egy 520 ezres iPhone-rendelést, a bronzérem pedig egy igazán nagyvonalú ajándéké, egy félmillió forintos Wolt ajándékkártyáé.
„Az a tény, hogy a rendelési rekordok első tíz helyezettje között nem találunk éttermi tételt, azt támasztja alá, hogy a Wolt már közel sem kizárólag melegételt kiszállító cég, hanem sokkal inkább egy bevásárlóközpont az emberek zsebében, ahol a virtuális kosarakban a sajtburger mellett megfér egy heti nagybevásárlás, egy társasjáték is, sőt, akár egy autómosás is ” – jelentette ki Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország ügyvezetője. Az ügyvezetővel készült interjúnk:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


