Sajtburger ízű fánk? Elsőre bizarrul hangzik, de egy kíváncsi TikTok-felhasználó megkóstolta helyetted!

Meglepő dolog derült ki a REpont automatákról: nem is a vásárlókhoz kerül vissza egy csomó pénz
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált kötelező palackvisszaváltási rendszer révén a fogyasztók naponta 5-6 millió italcsomagolást váltanak vissza, és a jótékonykodásra is figyelmet fordítanak: eddig összesen százmillió forintot ajánlottak fel karitatív célokra.
A kötelező visszaváltási rendszer (DRS) rövid időn belül megszokottá vált a fogyasztók körében, látványos sikert elérve: naponta átlagosan 6 millió italcsomagolás kerül vissza a körforgásos gazdaságba – olvasható a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. kommunikációjával foglalkozó ügynökség összegzésben. Mint írják, minden visszaváltási logóval ellátott csomagolás visszaváltható a kézi REpontoknál vagy a nagyobb élelmiszerüzletek automatáinál. Utóbbinál a vásárlók a bolti utalvány mellett azonnali, banki utalás formájában is visszaigényelhetik a visszaváltási díjat, valamint felajánlhatják jótékonysági célokra is.
A közlemény szerint 2024-ben a DRS részeként három intézményt támogathatnak a fogyasztók: a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetet, a Magyarországi Református Egyház Bethesda Gyermekkórházát és a Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikáját. Október első hetéig 57 millió forint gyűlt össze a felajánlásokból, alig két hónappal később, december elejére pedig az összeg meghaladta a 100 millió forintot - hangsúlyozzák.
A kórházakkal való jelenlegi együttműködés 2025. júliusáig tart. Az addig beérkezett összegeket egyenlő arányban osztja majd fel a MOHU a támogatott intézmények között. A kedvezményezett kórházak az összegyűlt támogatást új beruházásokra és fejlesztésekre fordítják majd, hogy a beteg gyermekek gyógyítása még hatékonyabbá válhasson – olvasható a közleményben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


