A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
Sokkoló bejelentést tett a Burger King és a KFC: egyre nagyobb bajban Magyarország kedvenc gyorséttermei
A Burger King tulajdonosa, a Restaurant Brands és a KFC-t birtokló Yum Brands kedvezőtlen negyedéves eredményeket jelentettek, amit a csökkenő kereslet és a szűkösebben költekező fogyasztók magyaráznak. A dráguló gyorsételek miatt egyre több ember választja az otthoni főzést, így a vállalatok kedvező árú akciókkal próbálnak vásárlókat visszacsalogatni.
Burger King anyavállalata, a Restaurant Brands és a KFC-t birtokló Yum Brands kedden tette közzé negyedéves eredményeit, melyek alulmúlták a piaci várakozásokat - írja a Reuters. A vállalatokat az Egyesült Államokban és külföldön is gyenge kereslet sújtotta, mivel a fogyasztók visszafogják a költekezéseket. Az éttermi árak emelkedése miatt egyre többen választják az otthoni főzést a gyorséttermek helyett, ami visszaesést okozott a vendégszámban.
Ennek ellensúlyozására az étteremláncok agresszív promóciókat vezettek be. A Burger King és a KFC is 5 dollár (kb. 1800 Ft) értékű menüket kínált, hogy visszacsábítsa az alacsonyabb jövedelmű vásárlókat. Még így is, a Burger King eladásai 0,7%-kal csökkentek a szeptember 30-án zárult negyedévben, míg tavaly 6,6%-os növekedést értek el. A KFC az USA-ban 5%-os visszaesést mutatott ugyanebben az időszakban, ami az idei harmadik negyedéves csökkenést jelenti.
A vállalatok a McDonald'shoz hasonlóan gyengülést jeleztek a nemzetközi piacokon is, például a Közel-Keleten. A Yum Brands, amelynek portfóliójában a Pizza Hut és a Taco Bell is megtalálható, világszerte 2%-os visszaesést könyvelt el azonos üzletek eladásait tekintve. A Restaurant Brands, nemzetközi szegmensében csak 1,8%-os növekedést ért el, szemben a tavalyi 7,7%-kal.
A kanadai székhelyű Restaurant Brands részvényenként 93 centes (kb. 336 Ft) korrigált eredményt ért el, elmaradva az elemzők által várt 95 centtől (kb. 343 Ft). Kivételes tételek nélkül a Yum részvényenként 1,37 dollár (kb. 494 Ft) nyereséget jelentett, ami szintén nem érte el a várt 1,41-et (kb. 509 Ft). A Restaurant Brands részvényei 2%-os mínusszal nyitottak kedden, míg a Yum részvényei nem mutattak változást.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.