A Telekom bevezeti a Magenta AI-t, amely mesterséges intelligencia segítségével válaszol az ügyfelek kérdéseire.

A Foxpost bejelentette, hogy magánszemélyek részére november 15-től új árakat vezet be - írja a 24.hu.
Jelentős változásokat jelentett be árpolitikájában a Foxpost. A vállalat, amely nemrégiben egyesült a Packetával, közösségi média platformján tájékoztatta ügyfeleit az új díjszabásról, amely 2024. november 15-től lép életbe.
Az áremelés indoklásaként a cég kiemelte, hogy az új árak "hozzájárulnak, hogy fenntartható fejlődés mellett biztosítsuk sokoldalú logisztikai szolgáltatásunkat". Ez a lépés a vállalat minden csomagkategóriáját érinti, jelezve a szolgáltatás átfogó átárazását.
A változások részleteit tekintve, a maximum 5 és 15 kilogrammos csomagok esetében a regisztráció nélküli listaár 1 999 forintról 2 199 forintra emelkedik. A regisztrált ügyfelek számára az ár 1 499 forintról 1 699 forintra módosul. A házhozszállítás díja ugyanezen kategóriákban 2 399 forintról 2 599 forintra nő.
A nagyobb, 15 és 25 kilogramm közötti küldemények esetében a Foxpost három alkategóriát határozott meg a csomag mérete alapján. Mindegyik kategóriában egységesen 200 forintos áremelést vezet be a vállalat.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Fontos megjegyezni, hogy bár a Foxpost a cseh tulajdonú Packeta égisze alá került, a cégvezetés úgy döntött, hogy megtartja a jól ismert "rókás" arculatot és nevet, miközben fokozatosan kivezeti a Packeta márkanevet a magyar piacról.
Az új árstruktúra teljes részletessége a Foxpost hivatalos weboldalán érhető el, ahol az ügyfelek tájékozódhatnak a pontos díjszabásról és az esetleges további változásokról.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


