A levélforgalom drasztikus visszaesése világszerte kényszeríti átalakulásra a postaszolgáltatókat. Egyes országok már radikális lépéseket tettek, máshol óvatosabb a tempó.
Közel kétszáz kiló fogyasztási dohányt, több mint száz karton cigarettát, hamis ruhákat és mosószert találtak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei egy Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyei családi házban.
A Kazincbarcikai Rendőrkapitányság munkatársai kezdtek elsőként vizsgálódni a Sajó menti családi ház portáján, ahol nagy mennyiségű dohányterméket találtak, ezért értesítették a NAV munkatársait. Az egyenruhások fokozatosan nézték át az egész lakást; a ház különböző helyiségeiben, több mint 1700 doboz cigarettát, közel 200 kilogramm fogyasztási dohányt, 118 darab különféle márkajelzésű (Hugo Boss, Nike, Tommy Hilfiger stb.) ruhát és több mint 70 liter tisztítószert találtak. Az ellenőrzéskor az is kiderült, hogy a feketekereskedő egy füzetbe rögzítette az eladásokat és a vásárlók tartozásait. Az 57 éves asszony elmondta, hogy körülbelül fél éve sikeresen működteti az üzletet, ezidáig hozzávetőleg száz kilogramm dohányon adott túl.
A ruházati cikkeket és a tisztítószereket a védjegyek jogosulti képviselői is megvizsgálták és megállapították, hogy azok mindegyike hamisítvány, amelyeket a jogtulajdonosok engedélye nélkül hoztak forgalomba. A pénzügyőrök a közel harmincmillió forint értékű dohányterméket, valamint a hamis ruhákat és tisztítószereket lefoglalták. Jövedéki törvénysértés, költségvetési csalás és iparjogvédelmi jogok megsértése bűncselekmények elkövetése, valamint adóköteles tevékenység bejelentésének elmulasztása miatt indítottak eljárást. A hamis termékek több mint 3,5 millió forint kárt okoztak a jogtulajdonosoknak.
AZ utóbbi időszakban is számos dohánytermékkel való illegális kereskedőre és csempészétre csapott le a NAV, ahogy azt korábbi cikkjeinkben is megírtuk.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








