A te Aldidnál helyben sütik a pékárut? Mutatjuk, hogyan ellenőrizheted

A te Aldidnál helyben sütik a pékárut? Mutatjuk, hogyan ellenőrizheted

2024. október 9. 13:44

Az Aldi, a német eredetű diszkont áruházlánc, világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A vállalat már 18 országban van jelen, és csak az Egyesült Államokban több mint 2 200 üzlettel rendelkezik. Az Aldi sikerének kulcsa a versenyképes árak, az egyszerű üzletkialakítás és a jó minőségű termékek kombinációja. A cég további terjeszkedést tervez, 2028-ig újabb 800 üzletet kíván nyitni az USA-ban- írja a The DailyMeal.

Az Aldi egyik vonzereje a széles pékáru-választék, azonban nem minden üzletben egyforma a kínálat. Egyes boltokban helyben sütik a pékárukat, míg másokban csak előre sütött termékeket árulnak. A vásárlók két egyszerű módszerrel ellenőrizhetik, hogy az adott üzletben van-e helyben sütött pékáru:

  • 1. Keressék az üvegvitrines pultot, ahol saját maguk csomagolhatják be a pékárukat.
  • 2. Figyeljék a "Oven Fresh Bake Shop", azaz "frissen sütőben sült vagy helyben sült kínálat" feliratú táblát, amely jelzi, hogy a termékeket naponta frissen sütik az üzletben.

Az Aldi bolti pékségeinek bővítése fokozatosan zajlik. Kezdetben tesztjelleggel vezették be néhány államban, hogy felmérjék a vásárlói igényeket. 2023-tól Virginia, Maryland, Wisconsin és Illinois államokban találhattak a vásárlók nagyobb valószínűséggel Aldi bolti pékséget.

Az üzleten belüli pékségek bevezetése részben válasz lehet az Aldi fő versenytársa, a Lidl hasonló stratégiájára. A Lidl szintén hasonló árazási és termékkínálati megközelítést alkalmaz, és már korábban bevezette a bolti pékségeket. Nem véletlen, hogy az Aldi éppen a keleti parton, a Lidl fő terjeszkedési területén kezdte el tesztelni a helyben sütött pékárukat. Az Egyesült Államokon kívül nem minden Aldi üzletben található helyben sütött pékáru. Azonban ha egy Lidl üzlet van a közelben, az jó eséllyel jelzi, hogy az Aldi is kínálhat frissen sütött termékeket.

Kutatás az előrehozott szezonális akciókról

Évek óta megfogyelhető trend, hogy egyre korábbra hozzák a kereskedelmi láncok a szezonális ajánlataikat. Így egyre gyakoribb, hogy már szeptember végén megjelennek a boltok polcain a karácsonyi desszertek, a puszedlik, a fahéjas kekszek, egy-egy divatos karácsonyi manó, sőt akár a püspökkenyér is. A bátrabb kerekedők pedig már augusztus végén ledobják a karácsonyi bombát. Te mit gondolsz erről a kereskedelmi gyakorlatról? A Pézcentrum és a Debreceni Egyetem friss kutatásában arra keressük a választ, mit gondolnak a vásárlók arról, hogy enyire siet a kereskedők órája. Kérjük, töltsd ki az alábbi kérdőívet!

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. május 21. szerda
Konstantin
21. hét
Május 21.
Szeged napja
EZT OLVASTAD MÁR?