2 °C Budapest
Vintage tónusú portré egy fiatalemberről, aki Berlinben, Kreuzbergben, egy kávézóban pihen munka után, vagy egyszerűen csak jól érzi magát a városnézés alatt. Az ablakon keresztül nézelődik, cappuccinót iszik, újságot olvas.

Sokkoló, ami a magyarok kedvenc akciós újságjaival történik: egy korszak ér véget ezzel

2024. szeptember 30. 13:31

Az Offerista digitális kiskereskedelmi marketing szolgáltató és a Publitas, a digitális kiadványok tervezésének szereplője együttműködést jelentettek be a nyáron. Az együttműködés felgyorsíthatja a reklámkiadványok digitalizációját Magyarországon. Míg hazánkban ez a folyamat még kezdeti szakaszban van, Nyugat-Európában már 90%-os a digitalizáció, amely jelentős hatékonyságnövekedést eredményez a vállalatok számára. Azonban a folyamat nem az akciós reklámújságok PDF-dokumentummá alakításából áll.

Az Offerista, Európa egyik vezető digitális kiskereskedelmi marketing szakértője partnerségre lépett a Publitas-szal, amely nemzetközi szinten nyújt digitális kiadványtervezési megoldásokat SaaS (software as a service, azaz szolgáltatásként nyújtott szoftver) alapon. A Publitas lehetővé teszi a reklámanyagok automatizált, gyors és költséghatékony elkészítését, amelyeket kifejezetten a digitális felületekre optimalizáltak. Az Offerista pedig ezeknek a digitális brosúráknak széles körű terjesztését biztosítja Európa-szerte, hogy a kiskereskedők hatékonyan és célzottan érjék el vásárlóikat.

Hogyan működik?

A szórólap továbbra is a kiskereskedelem egyik leghatékonyabb marketingeszköze 2024-ben, azonban a fogyasztók egyre inkább online tájékozódnak. Míg Magyarországon az ilyen típusú kiadványok csupán tizedét juttatják el digitálisan, Nyugat-Európában már 90 százalék felett jár ez az arány. Az ottani vállalatok és fogyasztók már felismerték a digitális reklámkiadványok hatékonyságát, amely nemcsak jelentős költségmegtakarítást és környezeti előnyöket hoz, hanem a hirdetők számára is mérhető adatokat biztosít. A digitális formátum lehetővé teszi, hogy a hirdetők pontosan nyomon kövessék, ki, mikor és hol olvasta a reklámújságot, ezáltal sokkal célzottabb és hatékonyabb kampányokat tervezhetnek.

A felhasználók egy kattintással további információkat kaphatnak a brosúrában található termékekről, videókat nézhetnek meg, vagy akár azonnal vásárolhatnak is, zökkenőmentesen átirányítva őket a kiskereskedő webhelyére. A digitális brosúrák automatikusan alkalmazkodnak a különböző eszközökhöz és képernyőméretekhez, így optimális felhasználói élményt biztosítanak asztali számítógépeken, táblagépeken és okostelefonokon egyaránt. Emellett a tartalom keresőmotorokra is optimalizált, növelve a termékek és ajánlatok online láthatóságát. Ilyen fejlett formátum létrehozása korábban nagyon költséges és nagy szaktudást igénylő folyamat volt. Ma ez kis túlzással néhány kattintás.

A vállalatok könnyen integrálhatják szórólapjaikat, kiadványaikat saját weboldalaikba, e-mail kampányaikba, közösségi médiafelületeikre.

JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Fenntarthatósági megfontolások

A digitális kiadványok terjesztésének egyik legnagyobb előnye a környezeti fenntarthatóság. Az uniós előírások szerint a legnagyobb hazai vállalatoknak 2024-től kötelező ESG (környezeti, társadalmi és irányítási) jelentést készíteniük, amely figyelembe veszi a papírfelhasználást és annak környezeti hatásait. Az akciós újságok nyomtatásához használt papír jelentős karbonlábnyomot hagy maga után, így a digitális átállás komoly előnyt jelenthet a fenntarthatósági jelentések szempontjából is.

Emellett az energiaválság hatására a papír alapanyagköltségei és a nyomdai előállítás díjai is jelentősen megemelkedtek. Magyarországon pedig a 2023. július 1-jével bevezetett hulladékkoncesszió következtében hétszeresére nőtt a papírfelhasználás után fizetendő hulladékkezelési díj. Ezek a gazdasági és társadalmi tényezők egyaránt arra ösztönzik a vállalatokat, hogy nyomtatott kiadványaikat minél gyorsabban digitalizálják.

 

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 21. csütörtök
Olivér
47. hét
November 21.
"Helló!" Világnap
November 21.
Halászati világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?