Az elektromos autók piaca kezd hasonlítani a mobiltelefonok 2010-es évekbeli helyzetére.

Az IKEA szeptemberben kezdődő új pénzügyi évében több mint 330 cikk árát csökkenti, átlagosan 18 százalékkal. A vállalat 2023 szeptembere óta kínálata 20 százalékának csökkentette az árát, annak érdekében, hogy még többek számára tegye elérhetővé a megfizethető lakberendezést szolgáló kínálatát és megoldásait.
„A tavaly indított új, alacsonyabb ár kezdeményezésnek köszönhetően a 2024-es pénzügyi évben az IKEA 9 százalékkal magasabb eladott darabszámot regisztrált Magyarországon a 2023-as pénzügyi évhez képest. Ez az eredmény jól mutatja a kezdeményezés vásárlói elégedettségre gyakorolt pozitív hatását" - mondta Münzner Tímea, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia országos értékesítési vezetője.
Az új, alacsonyabb árú termékek között szerepel a népszerű HEMNES kanapéágy, amely most 129 900 forintért vásárolható meg a korábbi 149 900 forintos ár helyett, valamint 20 százalékkal csökkentett áron lesz elérhető a szintén közkedvelt INGATORP étkezőasztal és számos további IKEA 365+ üveg ételtároló.
Főszerepben az alvás
A svéd bútorgyártó annak érdekében, hogy az alvás minél több ember számára örömforrás legyen, az elkövetkező időszakban a 330 darab új, alacsonyabb árú termék közel fele a teljesértékű alvást szolgálja. Az IKEA továbbá létrehozta egyedülálló kényelmi útmutatóját, amely a tökéletes matrac kiválasztásában segíti a vásárlókat. Az útmutató szeptembertől a cég weboldala mellett már az áruházakban is elérhető, ahol három egyszerű kérdés alapján személyre szabott matracválasztékot kínál az áruház látogatóinak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


