A Glamour-napokon is nő a kereslet a szépség- és háztartási termékek iránt, a vásárlók pedig egyre tudatosabbak.

Nagy lépésre szánta el magát a Tesco: elképesztő termékekkel bővül a kínálat, sokan várták már
A Tesco új lépést tett a diverzifikáció felé az F&F Home bevezetésével. Ez a lépés kiterjeszti az F&F ruházati márkát a háztartási cikkek piacára, jelezve a vállalat törekvését, hogy kínálatát az élelmiszereken és a divaton túl is bővítse - számolt be a Retail- Merchandiser.
Az F&F Home több mint 1 000 új terméket kínál, az étkezési eszközöktől és üvegáruktól kezdve a szőnyegeken, ágyneműkön át a dekorációs kiegészítőkig. Az árak 50 pennytől (232, 616 forinttól) kezdődnek, célközönségük a megfizethető és divatos háztartási cikkeket kereső, stílustudatos vásárlók. A termékcsaládot a Tesco házon belüli csapata tervezte, semleges színpalettákra és időtlen formákra összpontosítva. Jan Marchant, az F&F Home vezérigazgatója szerint "A divat most már a háztartási cikkeket is jelenti", utalva a divat és a lakberendezés összefonódására.
Az F&F Home bevezetése egy olyan időszakban történik, amikor számos divatáru-kiskereskedő lép be a háztartási cikkek piacára, reagálva a fogyasztók növekvő igényére a stílusos, megfizethető lakberendezési termékek iránt. A világjárvány hatására a fogyasztók egyre inkább személyes stílusuk kiterjesztéseként tekintenek otthonukra.
"Fáradhatatlanul dolgoztunk azon, hogy olyan darabokat hozzunk létre, amelyek stílusukban hosszú életűek, és egy nyugodt, csendes és kiegyensúlyozott otthon alapjait képezhetik."- mondta el Donna Bridgeman, az F&F Home tervezési vezetője. A Tesco ezzel a lépéssel a több kategóriás kiskereskedelem felé mozdul el, kihasználva az egyablakos vásárlási élmény iránti fogyasztói igényt. Az F&F Home bevezetése nem csak új termékkategóriát jelent, hanem a márkaérték növelését és a vásárlói hűség erősítését is célozza.

Fellélegezhetnek a magyarok a boltok kasszáinál: nagyon jó hírt kaptak, a tej- és tojásárakat érinti
Megállapítható, hogy az ellátási láncban a jövedelmi viszonyok a termelői és a feldolgozói szint felé tolódtak el
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)
A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.


