November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Nagy lépésre szánta el magát a Tesco: elképesztő termékekkel bővül a kínálat, sokan várták már
A Tesco új lépést tett a diverzifikáció felé az F&F Home bevezetésével. Ez a lépés kiterjeszti az F&F ruházati márkát a háztartási cikkek piacára, jelezve a vállalat törekvését, hogy kínálatát az élelmiszereken és a divaton túl is bővítse - számolt be a Retail- Merchandiser.
Az F&F Home több mint 1 000 új terméket kínál, az étkezési eszközöktől és üvegáruktól kezdve a szőnyegeken, ágyneműkön át a dekorációs kiegészítőkig. Az árak 50 pennytől (232, 616 forinttól) kezdődnek, célközönségük a megfizethető és divatos háztartási cikkeket kereső, stílustudatos vásárlók. A termékcsaládot a Tesco házon belüli csapata tervezte, semleges színpalettákra és időtlen formákra összpontosítva. Jan Marchant, az F&F Home vezérigazgatója szerint "A divat most már a háztartási cikkeket is jelenti", utalva a divat és a lakberendezés összefonódására.
Az F&F Home bevezetése egy olyan időszakban történik, amikor számos divatáru-kiskereskedő lép be a háztartási cikkek piacára, reagálva a fogyasztók növekvő igényére a stílusos, megfizethető lakberendezési termékek iránt. A világjárvány hatására a fogyasztók egyre inkább személyes stílusuk kiterjesztéseként tekintenek otthonukra.
"Fáradhatatlanul dolgoztunk azon, hogy olyan darabokat hozzunk létre, amelyek stílusukban hosszú életűek, és egy nyugodt, csendes és kiegyensúlyozott otthon alapjait képezhetik."- mondta el Donna Bridgeman, az F&F Home tervezési vezetője. A Tesco ezzel a lépéssel a több kategóriás kiskereskedelem felé mozdul el, kihasználva az egyablakos vásárlási élmény iránti fogyasztói igényt. Az F&F Home bevezetése nem csak új termékkategóriát jelent, hanem a márkaérték növelését és a vásárlói hűség erősítését is célozza.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.