Az Egyesült Államok kormánya új szabályozást tervez bevezetni a Kínából érkező kis értékű szállítmányokra vonatkozóan.
Nagy lépésre szánta el magát a Tesco: elképesztő termékekkel bővül a kínálat, sokan várták már
A Tesco új lépést tett a diverzifikáció felé az F&F Home bevezetésével. Ez a lépés kiterjeszti az F&F ruházati márkát a háztartási cikkek piacára, jelezve a vállalat törekvését, hogy kínálatát az élelmiszereken és a divaton túl is bővítse - számolt be a Retail- Merchandiser.
Az F&F Home több mint 1 000 új terméket kínál, az étkezési eszközöktől és üvegáruktól kezdve a szőnyegeken, ágyneműkön át a dekorációs kiegészítőkig. Az árak 50 pennytől (232, 616 forinttól) kezdődnek, célközönségük a megfizethető és divatos háztartási cikkeket kereső, stílustudatos vásárlók. A termékcsaládot a Tesco házon belüli csapata tervezte, semleges színpalettákra és időtlen formákra összpontosítva. Jan Marchant, az F&F Home vezérigazgatója szerint "A divat most már a háztartási cikkeket is jelenti", utalva a divat és a lakberendezés összefonódására.
Az F&F Home bevezetése egy olyan időszakban történik, amikor számos divatáru-kiskereskedő lép be a háztartási cikkek piacára, reagálva a fogyasztók növekvő igényére a stílusos, megfizethető lakberendezési termékek iránt. A világjárvány hatására a fogyasztók egyre inkább személyes stílusuk kiterjesztéseként tekintenek otthonukra.
"Fáradhatatlanul dolgoztunk azon, hogy olyan darabokat hozzunk létre, amelyek stílusukban hosszú életűek, és egy nyugodt, csendes és kiegyensúlyozott otthon alapjait képezhetik."- mondta el Donna Bridgeman, az F&F Home tervezési vezetője. A Tesco ezzel a lépéssel a több kategóriás kiskereskedelem felé mozdul el, kihasználva az egyablakos vásárlási élmény iránti fogyasztói igényt. Az F&F Home bevezetése nem csak új termékkategóriát jelent, hanem a márkaérték növelését és a vásárlói hűség erősítését is célozza.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.