November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Eltűnt az üzletek polcairól, gyakorlatilag hiánycikké vált a Plazma márkájú keksz Szerbiában, amely több mint fél évszázada a gyerekek és a családok legkedvesebb rágcsálnivalója, mert egy tűzben megrongálódott a gyártósora.
A tűz még június 29-én tört ki a középkelet-szerbiai Pozarevacon, a Bambi gyárban, ám akkor még nem lehetett tudni, mekkora kár keletkezett. Csak akkor vált egyértelművé a rongálódás mértéke, amikor a csökkent termelés miatt megfogyatkozott, majd szinte teljesen eltűnt az üzletek polcairól a Plazma. A Plazma kekszet 1967 óta gyártja a pozarevaci vállalat, és nagyon rövid idő alatt a gyerekek kedvencévé vált, magában, csokikrémmel, tejbe áztatva, vagy tortának elkészítve is szívesen fogyasztják.
Dragan Stajkovic, a cég vezérigazgatója a szerbiai közszolgálati televíziónak elmondta: szeretnék, ha minél hamarabb teljes kapacitással működne a kekszgyártósor, ezért folyamatosan dolgoznak a leégett épületrész felújításán. Fogyasztóvédők és Tomislav Momirovic kereskedelmi miniszter arra hívta fel a figyelmet, hogy hamisított termékek jelentek meg. A hatóságok számos hamis kekszszállítmányt és csomagolóanyagot foglaltak le, illetve azt is közölték, hogy ezek a termékek nem felelnek meg az előírásoknak, ezért nem javasolt a fogyasztásuk.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.