A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Így is lehet: vasárnaptól 700 termék árát csökkenti a kormány, eddig marad itt a brutális leárazás
A rosszabb anyagi helyzetben lévők életkörülményeinek javítása érdekében a szerb kormány mintegy 700 termék árát csökkentette jelentősen, a bejelentések szerint a kijelölt élelmiszerek és tisztítószerek ára vasárnaptól október végéig marad alacsony.
A termékek (burgonya, alma, méz, fagylalt, borsó, pelenka, sampon, mosószer, hús, hal, felvágott, rizs, tojás, sajt) ára átlagosan 26,82 százalékkal csökkent - jelentette be Milos Vucevic miniszterelnök, aki azt is közölte, hogy a háztartások így havi szinten körülbelül 8-22 ezer dinárt (27-74 ezer forint) takaríthatnak meg.
A kormányfő elmondta, hogy kilenc kereskedelmi lánccal sikerült megegyezni, így országszerte több mint 2500 üzletben lesznek elérhetők a "legjobb ár" címkével ellátott termékek, amelyek így még az akciós áraknál is olcsóbban lesznek kaphatók. A szerb kormány tavaly szeptemberben is hirdetett egy hasonló akciót a magas infláció hatásainak mérséklése érdekében. Akkor mintegy 30 százalékkal csökkentették a termékek árát szeptember és december között.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


