Egyre nyitottabbak és felkészültebbek a vezetőváltás kapcsán, ami üdvözítő,hiszen a magyar foglalkoztattak 72 százaléka dolgozik családi vállalkozásnál.
A fiatalok nem isznak borokat, mert nem is ismerik azokat, és az ágazatnak valami mást kellene kitalálnia - vélekedik egy borász.
Mivel csökken a borfogyasztás, a fiatalkok felé inkább boralapú koktélokkal, frissítőkkel kellene nyitni - ezt nyilatkozta az Inforádiónak Frittmann János borász, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának az elnöke. A szakember szerint a borfogyasztás csökkenése nem csak Európában, de világszinten is érzékelhető.
Elmondta azt is, hogy szerinte a fiatalok nem ismerik a borokat, és sokkal inkább long drinkeket fogyasztanak, ha isznak.
A nagy italgyártó cégek a marketingre, reklámra jóval többet tudnak fordítani, ezek a termékek divatosak lesznek, és így valóban csökken a borfogyasztás Magyarországon, ahogy világszinten is. Leginkább a vörösborok fogynak rosszul
– hangsúlyozta Frittmann János. Elmondta még azt is, hogy a fehér borok eladási számai itthon megfelelők, de a borágazatot így is váratlanul érte a fogyasztás visszaesése.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.