A nyári vendéglátóhelyek árai tovább emelkedtek: egy étel-ital kombináció 3000-5000 forintba kerül.

Elárulta a legendás sörcsapoló mester, mennyit szabadna kérni egy fesztiválon a csapolt sörért
Nagy Zoltán, a Tapster’s Truck tulajdonosa, a TikTok-videójában kemény kritikával illette a budapesti Sörfesztivált, és kijelentette, hogy elvből nem vesz részt rajta. Véleménye szerint a rendezvény túlzott helypénzt kér el a vállalkozóktól, ami miatt a sörárakat kénytelenek megemelni, így a korsó sör ára akár 1 500-2 000 forintra is felmehet. Ez a probléma nem egyedi, hiszen más nagy fesztiválok, mint például a Sziget, hasonlóan magas költségekkel szembesítik a vendéglátó egységeket, ami a látogatók számára is megemeli az árakat.
"Budapestre, sörfesztiválra nem megyek." Nem, elvből nem megyek- kezdi a videóban Nagy Zoltán, a Tapster’s Truck tulajdonosa. Majd részletesen kifejtette válaszában, hogy úgy véli a Sörfesztivál túl sok pénzt kér el a vállalkozóktól, ami miatt kénytelenek feljebb vinni a sör árát. Továbbá nehezményezte azt is, hogy nincs lehetőség üveg korsóban szervírozni az italt, csak műanyagban, ami állítása szerint elvesz az élményből. Így fogalmaz a vállalkozó:
elvből nem megyek fesztiválra. Azért nem megyek, mert nem tartom helyesnek, nem tartom jogosnak hogy elmegyek egy fesztiválra, és több százezer forintos helypénzt kell fizetnem, és a helypénznek az árát a sörárába kell beleépítenem. Ezáltal 1 500-2 000 forintért kell adnom egy korsó sört, hogy ne legyen veszteséges a rendezvény. Szerintem nem ér meg annyit egy sör, műanyag korsóba lecsapolva
- hangsúlyozta.
A probléma, amit a videóban Nagy Zoltán tematizál nem egyedülálló, a legtöbb fesztiválon igen drága a standoknak kifizetni helypénz gyanánt, ez okozhatja például a héten induló Sziget fesztivál igen borsos árait is. Erről több cikkünkben is írtunk már a napokban.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Te mit gondolsz az önkiszolgáló kasszákról?
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatása arra keresi a választ, hogy Olvasóink hogyan és miként használják az önkiszolgáló kasszákat, milyen véleményük van az önkiszolgáló kasszákról, milyen előnyeit és hátrányait látják használatuknak. Fontos kiemelni, hogy a válaszadás önkéntes és név nélküli, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mentes mindenféle gazdasági és politikai szándéktól. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum felületén fogunk beszámolni. Kérdőívünk - jelen oldalt is beleértve - összesen 3 oldalból áll. Válaszait az utolsó oldalon a "Küldés" gombra kattintva rögzítheti. Kérünk, hogy töltsd ki a kérdőívet!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


