Vasárnap extrém erős UV-B sugárzásra figyelmeztetnek az ország teljes területén, a sugárzás mértéke mindenhol meghaladhatja a veszélyes szintet.

Legendás termék tér vissza a magyar boltokba: a rendszerváltás előtt lehetett utoljára kapni
Modern formában, egészségtudatosabb, light verzióban tér vissza a ’80-as évek közepén a reklámjairól híres Bedeco kakaó. De hogyan kapcsolódik ez a régi híres kakaó gyár a Nutriversum étrend-kiegészítő márkához?
Az 1980-as években népszerű magyar Bedeco kakaó gyár teljesen átalakult: ma már étrend-kiegészítő gyárként funkcionál, ahol a Nutriversum termékeit is gyártják. Ennek a kooperációnak a segítségével tér vissza a Bedeco kakaó a boltok polcaira.
A megjelenés és az íz hajaz a régi időkre, összetételben viszont frissítésre került a termék. A piaci igényeknek megfelelően egy light verzióban tér vissza gyerekkorunk kedvenc kakaója. Két másik termék is megkapja a Bedeco kakaó ízesítést, így kollagén vagy fehérjepor formájában is nosztalgiázhatunk.
„Mi az, amit iszol? – Bedeco.” – így szólt a híres magyar kakaó szlogenje, amely a rendszerváltás előtti időkben generációk napjait aranyozta be reklámjaival és jellegzetes csomagolásával. Talán sokan emlékeznek még a „Már nem csak kakaó, a Bedeco!” reklámjára is. A termék akkori népszerűsége nemcsak az ízének volt köszönhető, hanem annak is, hogy könnyen elkészíthető volt, hiszen vízben vagy tejben pillanatok alatt feloldódott.
Azonban mi történt ezzel a patinás márkával?
A rendszerváltás után a nyugati márkák elárasztották a piacot, és a Bedeco – sajnálatos módon – nem tudott velük versenyre kelni. Többszöri koncepciófrissítés és tulajdonosváltás után 2016-ban végleg eltűnt a kakaó a boltok polcairól. A márka eltűnése után viszont megmaradt a hatalmas gyár Zircen, és a szakemberek, akiknek a kisujjukban volt minden, ami az italpor gyártásához szükséges volt. A fitneszipar és az egészséges életmód térnyerése után adta magát, hogy milyen irányba tud elindulni a gyár, hogy ne kelljen végleg bezárnia.
A régen italpor gyártásra szakosodott Bedeco mára több fejlesztésen ment át, a régi gyárhoz hozzáépítve, modern gépekkel átalakítva már napi szinten akár 9 tonna por, 1 500 liter folyadék, 2 millió db tabletta, 40 000 db csokoládé szelet, és napi akár fél millió darab kapszula gyártására alkalmas gyárat fejlesztettek. Ebből a stratégiai váltásból született meg a Nutriversum is.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Te mit gondolsz az önkiszolgáló kasszákról?
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatása arra keresi a választ, hogy Olvasóink hogyan és miként használják az önkiszolgáló kasszákat, milyen véleményük van az önkiszolgáló kasszákról, milyen előnyeit és hátrányait látják használatuknak. Fontos kiemelni, hogy a válaszadás önkéntes és név nélküli, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mentes mindenféle gazdasági és politikai szándéktól. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum felületén fogunk beszámolni. Kérdőívünk - jelen oldalt is beleértve - összesen 3 oldalból áll. Válaszait az utolsó oldalon a "Küldés" gombra kattintva rögzítheti. Kérünk, hogy töltsd ki a kérdőívet!
A régi márka újbóli bevezetését megelőzte egy kutatás, amely alapján a megkérdezettek 76%-a fogyasztotta anno a Bedeco kakaót. „Régóta tervben volt, hogy kezdünk valamit a Bedeco márkanévvel. Év elején egy felmérésünkből kiderült, hogy a vásárlóink többsége ismeri a Bedeco kakaó fogalmát és 97%-uknak pozitív emlékeik voltak a termékről. Így úgy döntöttünk, hogy visszahozzuk a régmúlt kedvenc kakaóját, csak egy olyan köntösben, ami egyezik a Nutriversum egészségtudatos értékeivel. ” - mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


