Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében.
Kiesett a fiatalok kegyeiből a Facebook: Zuckerberg nem törődik bele, titkos fegyverrel rukkolt elő
Ma már sokan úgy tekintenek a Facebookra, mint arra az online térre, ahol a nagynénéd „inspiráló" idézeteket posztol, vagy ahol valaki, akit a középiskolában nem kedveltél, megosztja az esküvői fotóit. Még Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatója is tisztában van azzal, hogy az általa 20 évvel ez előtt alapított közösségi médiaplatform, a Facebook, egy ideje már kiesett a tizenévesek és a fiatal felnőttek kegyeiből, pedig ironikus módon éppen ők voltak a Meta eredeti célközönsége - számolt be a Business Insider.
A Z-generáció tagjai - vagyis azok, akik 1997 és 2012 között születtek – ma már inkább olyan platformokat használnak, mint a Snapchat vagy a TikTok, éppen ezért Zuckerberg júliusban bejelentette, hogy a Meta néhány éve inkább már a fiatalabb felnőtt célközönségre fókuszál. Sokan nem gondolnák, de a Facebook még mindig rendelkezik egy olyan fontos funkcióval, ami ráveszi a közönséget arra, hogy használják a platformot: ez pedig nem más, mint a Marketplace.
Mi az a Marketplace?
A Facebook Marketplace nem más, mint a Meta vásárlási platformja, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy helyi vagy akár távolabbi termékeket vegyenek és adjanak el a segítségével. Hasonló módon működik, mint bármelyik másik apróhirdetési oldal, azonban anonimitás nélkül, ugyanis Facebook-fiókkal kell rendelkeznünk ahhoz, hogy használni tudjuk, ami biztonságosabbá és nyomon követhetőbbé teszi a tranzakciókat.
Ebben a korcsoportban a Marketplace volt a népszerűségünk egyik fő mozgatórugója
- árulta el Susan Li, a Meta pénzügyi igazgatója, aki szerint a Marketplace különösen erős vonzerővel bír a fiatal felnőttek körében.
Max Willens közösségi médiaelemző szerint a Marketplace egy olyan funkció, ami nem csak a felnőtteket érdekelheti: a piactér meglehetősen vonzó lehet a Z generáció számára is, ugyanis a vállalat versenytársai nem tudják egykönnyen lemásolni a Marketplace nyújtotta vásárlási élményt. Legyen szó akár egy 300 dolláros használt Ikea kanapéról vagy a szekrényünk kirámolásáról: a Marketplace gyakorlatilag a digitális változata azoknak az udvari garázsvásároknak, ahol kedvező áron lehet használt tárgyakra bukkanni.
Ha a Meta továbbra is vissza akarja csábítani a fiatalokat a Facebookra, remek megoldás lehet, ha megmutatja számukra, hogy hogyan szerezhetnek be olcsó dolgokat az alkalmazáson keresztül
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- mondta a szakértő.
Habár remek alkuk születhetnek a Marketplacen keresztül, azt is fontosnak tartják kiemelni, hogy sajnos még ez a platform sem teljesen átverésbiztos, ugyanis az emberek még mindig létrehozhatnak hamis profilokat és árucikkeket. A szakértők szerint érdemes az ilyen vásárlások során követnünk azt az alapszabályt, miszerint
soha, semmit ne fizessünk ki előre anélkül, hogy személyesen megnéztük volna a terméket.
A Z generáció egyébként kimondottan érdeklődik a vintage, illetve a használt tárgyak iránt, ami egyet jelent azzal, hogy a platform potenciális felhasználói lehetnek. A fiatal felhasználók egyébként is gyakran osztanak meg tippeket arról hogyan találhatjuk meg a legjobb ajánlatokat olyan kulcsszavak használatával, mint a "vintage" vagy az "MCM" (századközepi modern stílus).
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.