A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Dagad a botrány az önkiszolgáló kasszák körül: ennek pont kerül a végére, sokan nem fognak örülni
Az önkiszolgáló kasszák megjelenése és elterjedése jelentős hatással van a hazai kiskereskedelmi szektorra és a vásárlói élményre. Sokan szeretik, sokan viszont egyáltalán nem ezeket a berendezéseket. Az önkiszolgáló kasszák viszont egyre gyorsabban terjednek, éppen ezért a Pénzcentrum és Debreceni Egyetem közös kutatásában arra keressük a választ: milyen valójában a megítélése a hazai önkiszolgáló kasszáknak. Kérünk, hogy töltsd ki a kutatásunkat!
Az önkiszolgáló kasszák megítélése évek óta rendesen megosztja a hazai közvéleményt. Az emberek egy része imádja, a másik része viszont kis túlzással a pokolba kívánja ezeket a szerkezeteket. Van, akiknek jócskán megkönnyíti a bevásárlást, megint másik a trükköségük miatt, nem szeretik használni őket. Vannak, akik kifejezetten örülnek, hogy nem kell a boltosokkal kommunikálniuk, megint mások azért aggódnak, hogy ezek a robotok elveszik majd az emberek munkáját.
Akárhogy is, a Magyarországon működő legnagyobb áruházak többségénél világos az irány: egyre több önkiszolgáló kassza lesz a boltokban, hiszen a legtöbben ebben a kettős modellben látják a jövőt. Így bármennyire is teszik vagy adott esetben nem tetszik valakinek a robotkasszák térhódítása, ez a folyamat gyakorlatilag eldőlt. Ettől függetlenül nem árt tisztán látni az ügyben, éppen ezért a Debreceni Egyetem és Pénzcentrum közös kutatást indít, hogy megtudjuk, milyen az önkiszolgáló kasszák fogyasztói megítélése idehaza.
Kutatásunk során arra keressük a választ, hogy Olvasóink hogyan és miként használják az önkiszolgáló kasszákat, milyen véleményük van az önkiszolgáló kasszákról, milyen előnyeit és hátrányait látják használatuknak. A válaszadás önkéntes és név nélküli, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mentes mindenféle gazdasági és politikai szándéktól. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum felületén fogunk beszámolni. Kérdőívünk - jelen oldalt is beleértve - összesen 3 oldalból áll. Válaszait az utolsó oldalon a "Küldés" gombra kattintva rögzítheti.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


