A vezető kiskereskedelmi láncok nem tesznek eleget a fogyasztók védelmében a veszélyes vegyszerek és műanyagok ellen.
Megáll az ész! Havi pár óra munkáért olcsóbban vásárolhatnak a vevők ebben a szupermarketben
Az infláció és annak a vásárlóerőre gyakorolt hatása jelenleg a legnagyobb aggodalom forrása a franciák körében. Ez a probléma évek óta meghatározó témája a választásoknak is - írta a Telex. Furcsa megoldással állt elő a problémára egy francia szupermarket.
Felmérések szerint négyből három ember úgy érzi, hogy Franciaország gazdasági helyzete romlott az elmúlt időszakban. Ennek következtében sokak számára egyre nehezebb megfelelően étkezni, mivel pénzük kevesebbet ér. A La Louve párizsi szövetkezeti szupermarket éppen ezt a problémát igyekszik orvosolni. Az Egyesült Államokban már kipróbált koncepciót alkalmazva minőségi termékeket kínálnak alacsony áron. A tagok egyszerre bolt társtulajdonosai és vásárlók: havi három órát kell dolgozniuk a szupermarketben, hogy kedvezményesen vásárolhassanak. Minden munkakezdés előtt elosztják egymás között a feladatokat - írja a lap.
A La Louve-ban mindössze tizenkét fizetett alkalmazott dolgozik, míg közel négyezer önkéntes segíti a működést. Ez jelentős megtakarítást eredményez a munkaerőköltségek terén, ami lehetővé teszi, hogy az árak átlagosan 20-40 százalékkal alacsonyabbak legyenek, mint egy hagyományos áruházláncban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.