November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Ahogy minden ágazatban, úgy a sörfőzés világában is egyre több lépést kell tenni a fenntarthatóbb működés, gyártás felé. Nem beszélve arról, hogy a felmelegedés az alapanyagokra is nagy hatással van, hiszen a komló és az árpa is kényes növények, nem egyszerű a termeszétsük - írja a HelloVidék. De hogy boldogulnak a magyar sörfőzdék? Milyen terveik vannak a jövőre nézve?
A klímaváltozás a sörfőzdék dolgát is megnehezítheti. A sörgyártás számos olyan összetevőre támaszkodik, amelyek érzékenyek a környezeti változásokra, nem beszélve a főbb alapanyagokról, az árpáról és a komlóról, melyek különösen érzékeny növények.
Az alapanyagok ára az elmúlt időszakban közel duplájára nőtt átlagosan. Ami kifejezetten érezhető volt, pár olyan érzékenyebb gyümölcs, mint a málna áremelkedése. Itt annyira megnehezedett például a termelés, hogy volt olyan időszak, amikor tízszeresére növekedett az ár. A terveket illetően egyelőre csak annyi, hogy flexibilisek vagyunk az alapanyagok esetében
- mondta el Szilágyi Tamás, a Mad Scientist alapító/vezérigazgatója. A teljes cikk a hazai főzdék helyzetéről a HelloVidék oldalán olvasható.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.